  • 1. Data: 2008-11-06 10:54:40
    Temat: Banki hipoteczne w Polsce
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Teoretycznie istnieją cztery w segmencie banków hipotecznych:

    PeKao BH (dawny BPH BH)
    Nykredit BH
    BRE BH
    Śląski BH (może zmienił nazwę na coś z ING?)

    Rzecz w tym, że o dwóch ostatnich wcale nie słychać - a może słychać?
    JaC

  • 2. Data: 2008-11-06 19:14:13
    Temat: Re: Banki hipoteczne w Polsce
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Śląski BH (może zmienił nazwę na coś z ING?)
    >
    > Rzecz w tym, że o dwóch ostatnich wcale nie słychać - a może słychać?

    Teraz jest ING BH.
    Co do ostatnich dwoch, to cos mi sie wydaje (ale moze sie myle), ze nie
    maja ofert dla osob fizycznych, a jedynie dla firm.

    Thomas

  • 3. Data: 2008-11-07 17:00:34
    Od: "ziut19" <z...@N...gazeta.pl>

    W ostatnich dniach najwiecej slychac o Nykredit.
    Niestety w konsekwencji zaprzestania akcji kredytowej w Polsce.
    Szkoda:(

  • 4. Data: 2008-11-09 08:56:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawostka :-o
    BTW nie udzialał kredytów we frankach - jedynie zł, euro, może korony.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-11-09 13:08:31
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Ale za to wszystko w jednej cenie. Pozyczka hipoteczna z marza 1%.
    Rewelacja.

  • 6. Data: 2008-11-09 13:26:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Obawiam się, że marża była wyższa i to sporo.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-11-09 20:56:39
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@N...gazeta.pl>