  • 1. Data: 2008-11-06 12:03:40
    Temat: mBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć konta
    Od: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>

    Swego czasu (już naprawdę daaaaawno temu) złożyłam z pomocą syna wniosek
    przez internet o otwarcie eKonta.
    Syn pomylił się niestety (czego nie zauważyłam) przy wpisywaniu nazwiska
    panieńskiego.
    Od tego momentu zaczęły się moje problemy, a rachunku nie mam do dnia
    dzisiejszego.
    Kilka razy dzwoniłam na infolinię, odwiedziłam dwukrotnie stanowiska
    (kioski) mBanku w marketach.
    Otrzymywałam różne odpowiedzi:
    - proszę przynieść odpis aktu małżeństwa
    - proszę przynieść odpis aktu urodzenia
    Z tym, że to nic nie pomogło. W mBanku konta ma cała moja rodzina (do kont
    córek mam pełnomocnictwa) i po tych przygodach jakie miałam to jest jedyny
    powód dla którego jeszcze chce otworzyć konto.
    De facto do rozwiązania tego problemu powinna wystarczyć moja wizyta w
    mPunkcie z nowym dowodem osobistym.

    Czy macie pomysł jak to załatwić szybko i skutecznie? Nic nie mam to
    pracowników mLinii czy kiosków, ale prawda jest taka, że często udzielają
    różnych (czy wręcz sprzecznych) informacji.

    Proszę o sensowne odpowiedzi. Za odkrywcze pomysły w stylu "trzeba było
    uważać przy wypełnianiu wniosku" również podziękuję. :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-06 12:08:48
    Temat: Re: mBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć konta
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 13:03:40 +0100, mBank_prawie_klientka napisał(a):

    > Czy macie pomysł jak to załatwić szybko i skutecznie? Nic nie mam to
    > pracowników mLinii czy kiosków, ale prawda jest taka, że często
    > udzielają różnych (czy wręcz sprzecznych) informacji.

    A nie prościej wypowiedzieć tę umowę i założyć od nowa rachunek?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-06 12:13:05
    Od: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>

    > A nie prościej wypowiedzieć tę umowę i założyć od nowa rachunek?

    Ale ja nie mam tam umowy, ani rachunku - jedynie zblokowany wniosek, który
    uniemożliwia mi złożenie kolejnego (poprawnego).

  • 4. Data: 2008-11-06 12:14:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie mam tam umowy, ani rachunku - jedynie zblokowany wniosek, który
    > uniemożliwia mi złożenie kolejnego (poprawnego).

    A próbowałaś na mLiniii zgłosić dyspozycję zamknięcia tego wniosku z powodu
    rezygnacji klienta? Nie umieją go zamknąć (w sumie nawet by mnie to chyba
    nie zdziwiło)?

    marekz

  • 5. Data: 2008-11-06 12:20:08
    Od: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>

    > A próbowałaś na mLiniii zgłosić dyspozycję zamknięcia tego wniosku z
    > powodu
    > rezygnacji klienta? Nie umieją go zamknąć (w sumie nawet by mnie to chyba
    > nie zdziwiło)?

    Hm - w mBanku mi takiego rozwiązania nie podpowiedzieli. Nie wiem czy
    przewidują taką czynność jak zamknięcie odwołanie/wycofanie/wniosku. Może
    być problem z autoryzacją osoby próbującej odwołać wniosek, gdyż dane się
    nie zgodzą (to nazwisko panieńskie). :(
    W każdym razie spróbuję - dzięki.

  • 6. Data: 2008-11-06 12:23:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Hm - w mBanku mi takiego rozwiązania nie podpowiedzieli. Nie wiem czy
    > przewidują taką czynność jak zamknięcie odwołanie/wycofanie/wniosku.

    Jak najbardziej.

    > Może być problem z autoryzacją osoby próbującej odwołać wniosek, gdyż dane
    > się nie zgodzą (to nazwisko panieńskie). :(
    > W każdym razie spróbuję - dzięki.

    Niekoniecznie musi paść pytanie o nazwisko panieńskie przy potwierdzaniu
    tożsamości. Gdyby padło, podaj takie jak mają w mBanku! Inaczej będziesz
    brnąć w tę mParanoję.

    marekz

  • 7. Data: 2008-11-06 12:23:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 13:20:08 +0100, mBank_prawie_klientka napisał(a):

> [...]
    > Może być problem z autoryzacją osoby próbującej odwołać wniosek, gdyż
    > dane się nie zgodzą (to nazwisko panieńskie). W każdym razie spróbuję -

    Podaj takie dane, które mBank łyknie ;-) Jeśli wiesz gdzie jest klucz --
    użyj go ;-)

  • 8. Data: 2008-11-06 12:26:12
    Od: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>

> [...]
    > być problem z autoryzacją osoby próbującej odwołać wniosek, gdyż dane się

    No i oczywiście teraz mam już nowy dowód osobisty (a składałam wniosek ze
    starym). :(

    Szkoda, że mBank nie stosuje takiego rozwiązania jak BZ WBK (arbitra,
    konkretnej osoby, do której można napisać).
    Tutaj tylko formularze i kontakt telefoniczny z różnymi osobami. Skutecznie
    chowają się przed klientem. To niestety minus wirtualnej bankowości. W
    "normalnym" banku już dawno bym to załatwiła.

  • 9. Data: 2008-11-06 12:28:35
    Od: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>

    > Podaj takie dane, które mBank łyknie ;-) Jeśli wiesz gdzie jest klucz --
    > użyj go ;-)

    Tylko, że to było dawno temu, kopii wniosku nie mam i nie pamiętam czy
    chodziło o moje panieńskie nazwisko, czy mojej mamy.
    Kombinacji za dużo nie ma, więc można spróbować. :)

  • 10. Data: 2008-11-06 12:34:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mBank_prawie_klientka pisze:
    [...]

> [...]
    > Skutecznie chowają się przed klientem. To niestety minus wirtualnej
    > bankowości. W "normalnym" banku już dawno bym to załatwiła.

    Może po prostu wyślij polecony.
    KJ