  • 1. Data: 2008-11-06 18:20:32
    Temat: Alior ma nowa strone
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam

    jw pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-06 18:37:04
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mierzvoj pisze:
    > jw pozdrawiam

    Oferta jednak taka sobie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-06 18:48:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Oferta jednak taka sobie.

    KK dla mnie rewelacja. darmowe przelewy przez net jako bezgotowkowe, 1%
    oddaja cash back, karta darmowa, 58 dni grace period, 30% wiecej limitu przy
    przeniesieniu. W zasadzie nie wiem co moglbym jeszcze chciec.

  • 4. Data: 2008-11-06 18:53:56
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    znalazlem pierwszy blad. W zakladce "oplaty i prowizje" dot. KK stoi:
    0 zł (pod warunkiem wykonania transakcji na łączną kwotę min. 5000 zł w
    ciągu ostatnich 12 miesięcy)

    dla wysokosci odnowienia KK srebrnej. W TOiP w pdfie zas:
    0 zł (pod warunkiem wykonania transakcji na łączną kwotę min. 10000 zł
    w ciągu ostatnich 12 miesięcy)

    Dodatkowo roznica jest tez w cenie karty. 70 i 80zl jesli limit nie zostanie
    zrobiony.

  • 5. Data: 2008-11-06 19:12:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Oferta jednak taka sobie.

    Rachunek w EUR 4%! A lokaty nawet 6,5%.

    marekz

  • 6. Data: 2008-11-06 19:13:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Oferta jednak taka sobie.

    Konto do DG i KK jednak nie takie sobie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-11-06 19:24:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > KK dla mnie rewelacja. darmowe przelewy przez net jako bezgotowkowe, 1%
    > oddaja cash back, karta darmowa, 58 dni grace period, 30% wiecej limitu przy
    > przeniesieniu. W zasadzie nie wiem co moglbym jeszcze chciec.

    Ja z przelewow nie korzystam aczkolwiek faktycznie jak sobie machne
    przelew np. na 15k i wrzuce na jakiekolwiek konto oszczednosciowe to tak
    50 PLN miesiecznie zarobie, a wiec na samym KK mam ok. 600 PLN rocznie
    za nic.

    Szkoda ze nie zwracaja 1% za te przelewy i ze pewnie nie liczy sie to do
    kwoty zwalniajacej z oplaty rocznej.

    Poza tym IMO takie cos bedzie tylko tymczasowa funkcjonalnoscia.

    Jesli karty beda ladne to moze zaryzykuje i przeniose jedna ze swoich KK
    do nich, nawet jesli przenoszona karte bede musial zamknac.

    Bo tak to zadna rewelacja : chip + PIN, ten cashback 1% to marny zysk.

    Konto osobiste tez nic rewelacyjnego, niby wszystko darmowe ale karta
    debetowa 3PLN/miesiecznie.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-11-06 19:34:20
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > 50 PLN miesiecznie zarobie, a wiec na samym KK mam ok. 600 PLN rocznie za

    Dokladnie. A karty wydaja nawet z limitem 80.000zl. Przy czym do tej pory
    banki raczej nie promowaly przelewow (niech no ktos mi znajdzie te opcje na
    stronie Getin czy w ich TOiP), a tu wprost w FAQ zachecaja do przelewu na
    lokate overnight.

    > Szkoda ze nie zwracaja 1% za te przelewy i ze pewnie nie liczy sie to do
    > kwoty zwalniajacej z oplaty rocznej.

    Nie chcialbys za duzo? TO juz naprawde malo realne.

    > Poza tym IMO takie cos bedzie tylko tymczasowa funkcjonalnoscia.

    Wiec czym predzej trzeba z tego korzystac, zanim nie zlikwiduja jak w bz
    wbk.

    > Jesli karty beda ladne to moze zaryzykuje i przeniose jedna ze swoich KK
    > do nich, nawet jesli przenoszona karte bede musial zamknac.

    wow! No tak... ladne...

    > Bo tak to zadna rewelacja : chip + PIN, ten cashback 1% to marny zysk.

    Zalezy ile kto wydaje. Mnie 1% od wszystkiego w pelni uszczesliwia i nie ma
    lepszej ofery na rynku (GE tylko do 25zl/mc). Szczegolnie, ze
    niespersonalizowana jest od reki.

    > Konto osobiste tez nic rewelacyjnego, niby wszystko darmowe ale karta
    > debetowa 3PLN/miesiecznie.

    Jeszcze te 3zl to bym przelknal,ale wydaje mi sie kosmicznie niebezpieczna.
    Nie bedzie to bowiem subkonto pod nia (jak np. w mbanku czy lukasie tudziez
    bz wbk), ale calosc bedzie pod nia podpieta. I teraz w przypadku
    zeskanowania i podejrzenia pinu... fiuuuu... byly pieniazki i nie ma.

  • 9. Data: 2008-11-06 19:47:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie. A karty wydaja nawet z limitem 80.000zl. Przy czym do tej pory

    KK chyba będąz limitem do 0,2m (ma dojść wersja platynowa)!

    marekz

  • 10. Data: 2008-11-06 19:49:56
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > KK chyba będąz limitem do 0,2m (ma dojść wersja platynowa)!

    kliku kliku i te 200.000 moze praktycznie caly rok lezec na 8%, jesli
    tendencja sie utrzyma (pomijam kilka dni w roku na splate i kolejny
    przelew). Jakieees... 16.000zl rocznie minus podatek za odsetki od nie
    swoich pieniedzy.