  • 1. Data: 2007-01-06 23:45:36
    Temat: Jak sprawdzić ??
    Od: "Modoc" <m...@w...pl>

    Dokonowyałem wypłaty z bankomatu kilka razy w ciągu dnia. Na wyciągu w PKO
    Inteligo jest tylko data,
    mi zalezy na tym żeby poznać dokładną godzinę wyciągnięcia pieniędzy z
    bankomatu, czyli kiedy z niego skorzystałem. Mam o jedną pozycję na wyciągu
    za dużo i nie wiem skąd ??

  • 2. Data: 2007-01-07 09:31:24
    Temat: Re: Jak sprawdzić ??
    Od: "Modoc" <m...@w...pl>

    i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem napisać, wypłaty były dokonywane
    w Turynie w bancomacie

  • 3. Data: 2007-01-07 10:49:38
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > mi zalezy na tym żeby poznać dokładną godzinę wyciągnięcia pieniędzy z
    > bankomatu, czyli kiedy z niego skorzystałem. Mam o jedną pozycję na

    A masz potwierdzenia, który wydrukował bankomat?
    Porównaj kwoty (i kolejnośc, może to też coś da), jeśli coś będzie nie tak -
    reklamuj.

  • 4. Data: 2007-01-07 13:02:40
    Od: "Modoc" <m...@w...pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A masz potwierdzenia, który wydrukował bankomat?
    > Porównaj kwoty (i kolejnośc, może to też coś da), jeśli coś będzie nie
    > tak - reklamuj.

    Dane adr. rach. przeciwst.:
    BANKOMAT:UNICREDIT BANCA
    TORINO
    Tytuł: TRANSAKCJA KARTA:
    ************7275(PROW: 10.00)
    KWOTA: 50.00EUR
    74539977003700300378334

    jedynie jest coś takiego i 5 operacji identycznych na 50 EU chodź powinno
    być 4 a nie miałem sytuacji żeby bancomat odrzucił czy nie wypłacił chociaż
    w jednej
    Dlatego się zdziwiłem i niewiem co robić ??