  • 1. Data: 2007-01-06 20:00:31
    Temat: jak się "wypisać" z czarnej listy ZBP?
    Od: zbig <z...@p...com>

    witam,
    mój znajomy opowiedział mi historyjkę i mam pytanie co można zrobić w
    jego sytuacji:
    prawie 10 lat temu kupił na raty samochód, spłacał wszystko rzetelnie
    (albo może i nie, w koncu mam tylko jego relację :)) no w każdym razie
    bank się o nic nie upominał przez całe lata, i o całej historii zapomniał.
    Aż tu nagle rok czy dwa temu ten bank zaczął mu przysyłać wezwania z
    których wynikało, że ileś tam rat nie zapłacił, co razem z odsetkami
    daje kwotę do zapłacenia ponad 1000zł. Facet przeprowadzał się kilka
    razy w tym czasie, więc nie ma szans żeby znalazł stare potwierdzenia
    wpłat. Bankowi odpowiedział, że wszystko spłacił i nie zamierza teraz
    nic dopłacać.
    Ale ostatnio jak próbował się dowiedzieć o kredyt w banku to okazało się
    że chyba jest na czarnej liście (zapytałem go czy to BIK, nie bardzo się
    na tym rozeznaje ale raczej wykluczył).
    No więc pytanie jest takie - jeżeli to lista ZBP to w jaki sposób
    dotrzeć do jej administratora i w ogóle jak zarządzić tą sprawą, mając
    na uwadze że nawet jak miał zaległości to na pewno są przedawnione.

    pozdrawiam,
    zk

  • 2. Data: 2007-01-06 20:23:41
    Temat: Re: jak się "wypisać" z czarnej listy ZBP?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 21:00:31 +0100,
    osoba podpisana: zbig <z...@p...com>
    napisała:
    [...]
    > No więc pytanie jest takie - jeżeli to lista ZBP to w jaki sposób
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/6
    ce65fc01a5d7dd9

    > dotrzeć do jej administratora i w ogóle jak zarządzić tą sprawą, mając
    > na uwadze że nawet jak miał zaległości to na pewno są przedawnione.

    Zażądać wykreślenia.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2007-01-08 16:35:27
    Od: zbig <z...@p...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/6
    ce65fc01a5d7dd9

    wprawdzie mój post nic nie wnosi do rozmowy ale chciałem powiedzieć
    dzięki za odpowiedź!

    pozdrawiam,
    zk