  • 1. Data: 2002-11-18 19:00:36
    Temat: Jak "przeliczyć" różne numery kont???
    Od: "GaBeR" <s...@r...pl>

    Witam,
    troszke glupie pytanie.
    Mam konto w ING BSK oraz usluge BSKOnLine.
    Moj numer konta to XXXXXXXX-XXXXXXXXXX.
    Musze dokonac przelewu na konto w nieznanym mi banku.
    Nr. konta wyglada nastepujaco:
    XX-XXXXXXXX-XXXXXXXXXXXXXXXX (poczatek 3 czesci numeru to kilka zer).
    Problem w tym ze w BSK OnLine moge wprowadzic tylko nr. konta w postaci
    8cyfr(kod banku)+10cyfr(nr. rachunku).
    Mozecie mi powiedziec w jaki sposob sobie poradzic z tym problemem???

    Pozdrawiam
    Michal Gabrys
    pl.misc.samochody

  • 2. Data: 2002-11-18 19:04:22
    Temat: Re: Jak "przeliczyć" różne numery kont???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zobacz Ibanator www.ebanki.pl

  • 3. Data: 2002-11-18 19:19:12
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arbd98$h5s$1@news.tpi.pl, GaBeR wrote:
> [...]
    > postaci 8cyfr(kod banku)+10cyfr(nr. rachunku).
    > Mozecie mi powiedziec w jaki sposob sobie poradzic z tym problemem???

    Na pewno opuszczasz pierwsze dwie cyfry, drugi ciąg wpisujesz jako kod
    banku.
    Jesli chodzi o trzecia czesc, to byc moze mozna opuscic jakas czesc z
    zerami.

    Aby uzyskac dokladniejsza pomoc, powinienes tu podac ten docelowy numer
    konta w postaci jawnej, co pozwoli grupowiczom zidentyfikowac bank docelowy
    i wtedy w pewniejszy sposob doradzic.

  • 4. Data: 2002-11-18 20:36:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "GaBeR" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 8cyfr(kod banku)+10cyfr(nr. rachunku).
    > Mozecie mi powiedziec w jaki sposob sobie poradzic z tym problemem???

    Wprowadz jednym ciągiem 26 cyfr, bez myślników i spacji (uważaj czy na końcu
    nie przykleiła się spacja).
    Na pewno działa. Tak przelewam do mBanku.

    Bogdan