  • 1. Data: 2007-04-17 21:41:56
    Temat: Jak mBank ekspresowo wydaje karty kredytowe
    Od: "kgrzybka" <k...@g...pl>

    Witam forumowiczow,

    Z pewnoscia ten watek nie raz przewijal sie na forum, ale nie odmowie sobie
    przyjemnosci opisania moich przygod. Przez "przygody" rozumiem glownie
    oczekiwanie, dluuuugie oczekiwanie okraszone kilkoma mailami i jedna rozmowa
    telefoniczna.

    12 stycznia zlozylam wniosek o wydanie KK Radosc Zycia. Juz nastepnego dnia
    rano otrzymalam maila informujacego, ze moj wniosek zostal rozpatrzony oraz
    ze skontaktuja sie ze mna w ciagu 7 dni roboczych. I tutaj jeszcze
    dotrzymali slowa, ale w mailu ktory otrzymalam rowno po 10 dniach
    poinformowano mnie, ze musza zweryfikowac moje oswiadczenie o dochodach.
    Tego samego dnia ktos do mnie zadzwonil w sprawie namiarow na dzial kadr.
    Od tego momentu nastapily CALE DWA MIESIACE CISZY...

    Raptem juz 21 marca ponownie otrzymalam maila z informacja o koniecznosci
    weryfikacji mojego oswiadczenia o dochodach - tym razem bez towarzyszacego
    telefonu z mLinii. Wiem skadinad, ze wykonano telefon do dzialu kadr i juz
    11 kwietnia otrzymalam kolejnego maila z informacja, ze przyznano mi karte
    kredytowa!!! Dostalam nawet link z numerem listu przewozowego.
    I coz z tego, kiedy do dzis nikt, ale to nikt sie do mnie nie zglosil.

    Dodac musze, ze konto w mBanku mam od 2003 roku, przelewana mam cala pensje
    (mysle, ze budzaca zaufanie). Bank ma cala historie konta, gdzie widac iz
    nie stronie od oszczedzania. Slowem cala weryfikacja jest cokolwiek zbedna.
    A na dokladke bank obcial deklarowany przeze mnie limit kredytowy co dodaje
    calej historii dodatkowego smaczku absurdu.

    Pozdrawiam serdecznie liczna rodzine zadowolonych klientow mBanku!!

  • 2. Data: 2007-04-18 05:28:30
    Temat: Re: Jak mBank ekspresowo wydaje karty kredytowe
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    kgrzybka wrote:
> [...]
    > oczekiwanie, dluuuugie oczekiwanie okraszone kilkoma mailami i jedna rozmowa

    Z relacji grupowiczów jasno wynika, że tak po prostu w mBanku jest.
    Dopóki robisz tylko przelewy, coś tam oszczędzasz w emax/+ lub SFI,
    wpłacasz i wypłacasz dopóty masz święty spokój i jest dobrze. Gorzej jak
    trzeba coś załatwić bank napiszę, że się odezwie a jak jeszcze trzeba
    coś dosłać no to się zaczyna. Taki urok tej instutucji.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-18 06:35:50
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

> [...]
    > trzeba coś załatwić bank napiszę, że się odezwie a jak jeszcze trzeba
    > coś dosłać no to się zaczyna. Taki urok tej instutucji.

    i w tym momencie rodzi się pytanie po jaką cholerę taki bank ? :-)

    skoro internetowe przelewy można mieć już w większości innych banków
    oprocentowanie w mbanku nie rzuca już na kolana jak kiedyś

    w zasadzie pozostaje tylko siła przyzwyczajenia,

  • 4. Data: 2007-04-18 06:48:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "kgrzybka" <k...@g...pl> writes:

    > telefonu z mLinii. Wiem skadinad, ze wykonano telefon do dzialu kadr i juz

    Żaden dział kadr nie powinien absolutnie NIKOMU I NICZEGO potwierdzać
    przez telefon.

    MJ

  • 5. Data: 2007-04-18 07:11:34
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > Żaden dział kadr nie powinien absolutnie NIKOMU I NICZEGO potwierdzać
    > przez telefon.

    No dobra a jeśli dzwonią z banku NIemieckiego?

    jk

  • 6. Data: 2007-04-18 07:13:06
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    PBKR wrote:

    > skoro internetowe przelewy można mieć już w większości innych banków
    > oprocentowanie w mbanku nie rzuca już na kolana jak kiedyś
    > w zasadzie pozostaje tylko siła przyzwyczajenia,

    "Internetowe przelewy" a co to takiego?
    Na allegro i dużo moich znajomych ma konto w mBanku, więc można sobie
    szybko kasę przelewać bez opłat 24/7/365 to jest na pewno plus.
    Oprocentowanie emax+ jest jednym z lepszych na rynku. Do tego darmowe
    SFI. Także nie jest aż tak źle dopóki nie trzeba zrobić coś więcej.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-04-18 07:26:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Oprocentowanie emax+ jest jednym z lepszych na rynku. Do tego darmowe
    > SFI. Także nie jest aż tak źle dopóki nie trzeba zrobić coś więcej.

    mBank TYLKO do prostego oszczędzania: eMax i eMax + oraz SFI, z usług
    kredytowych nie warto tam korzystać, bo to droga przez mękę...do kredytów
    są lepsze i tańsze banki

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-04-18 07:31:59
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 09:11:34 +0200, Wywroot napisał(a):

    > No dobra a jeśli dzwonią z banku NIemieckiego?
    >
    > jk

    To tymbardziej!

  • 9. Data: 2007-04-18 07:38:02
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > To tymbardziej!

    jESTEM KSIĘGOWOM i jak dzownią z VW banku to udzielam

  • 10. Data: 2007-04-18 07:57:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał(a):

    > jESTEM KSIĘGOWOM i jak dzownią z VW banku to udzielam

    ksiegowOM jestes i telefonicznie udzielasz poufnych informacji?
    a czy pracownik wyrazil na to zgode?

    chyba zdajesz sobie sprawe, ze NIE WOLNO udzielac takich informacji
    telefonicznie?
    w jaki sposob mozesz zweryfikowac tego kto do ciebie dzwoni?

    wlasciwym trybem jest odpowiedz na przeslany z banku faks z odpowiednia
    informacja oraz pieczatka osoby, ktore ubiega sie o dane...
    a telefonowac to oni sobie moga...

    pozdr.
    RobertS