  • 11. Data: 2004-04-19 18:10:26
    Temat: Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:c607j6$m3h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > w W-wie maja chyba tylko jeden oddzial (w strefie zero) - dostęp b.
    trudny, a na
    > dodatek bez internetu. Wniosek - odpadają, żeby nie wiem jak uprzejmi byli
    :-)

    jest telefon - sprawdza sie znakomicie, szczegolnie ze nie ma zadnego
    callcenter, czyli rozmawiasz z kompetentna osoba ktora Cie zna, a nie z
    automatem o nazwie "m-linka".
    oczywiscie nie staram sie powiedziec, ze mbank jest gorszy. po prostu sa to
    rozne produkty do zupelnie czegos innego.
    uwazam ze oba maja swoje zalety. a konta mam tu i tu.
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info