  • 1. Data: 2004-04-15 08:26:28
    Temat: Kredyt hipoteczny a umowa o dożywocie
    Od: "JK" <j...@t...gliwice.pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie jaki bank udzieliłby mi kredytu hipotecznego na remont domu
    obciązonego wpisem umowy o dożywocie ?
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2004-04-15 11:44:13
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a umowa o dożywocie
    Od: "JK" <j...@t...gliwice.pl>

    Co w takiej sytucji można zrobić ?

  • 3. Data: 2004-04-15 12:30:23
    Od: "ge" <g...@s...com.pl>

  • 4. Data: 2004-04-15 13:15:46
    Od: "ge" <g...@s...com.pl>

    > Co w takiej sytucji można zrobić ?

    > domu

    Wypisac dozywocie lub przedstawic jako zabezpieczenie inna nieruchomosc.

    Gege

  • 5. Data: 2004-04-15 16:45:59
    Od: "gREG" <g...@d...gda.pl>

    ge wrote:
    > "> Czy ktoś wie jaki bank udzieliłby mi kredytu hipotecznego na
    > remont domu
    >
    > Obawiam sie, ze zaden ;(

    ajc..no to mnie tez wlasnie uswiadomiles...
    no nic..moze sie da wyperswadowac ten wpis

    --
    /\/
    /\/ gREG