  • 1. Data: 2004-04-14 20:46:05
    Temat: Multibank - ale fuszerka
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Pewnie już nie raz ktoś zwrócił na to uwagę:

    Przed chwilą zleciłem przelew z dzisiajszą datą (14.04.2004). Oczywiście
    przelew znalazł się w historii (data operacji i data księgowania
    14.04.2004), saldo zostało zmniejszone. Ale ten sam przelew znajduje się w
    opcji "Przelewy oczekujące" z adnotacją "Planowana data przelewu:
    15.04.2004" (data złożenia dyspozycji 14.04.2004, planowana data przelewu:
    15.04.2004).

    Nadzoruję pracę zespołu programistów i takiego knota nie wypuściłbym w
    aplikacji nawet rozdawanej za darmo. Po prostu wstyd!

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-04-14 21:22:04
    Temat: Re: Multibank - ale fuszerka
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nadzoruję pracę zespołu programistów i takiego knota nie wypuściłbym w
    > aplikacji nawet rozdawanej za darmo. Po prostu wstyd!

    A w czym widzisz problem?
    To chyba oczywiste, ze planowana data przelewu jest jutro, skoro zleciles
    przelew "przed chwila" jak twierdzisz, to zalapie sie on dopiero na
    jutrzejsze sesje wychodzace.

    Jesli chciales by saldo pomniejszono Ci jutro, a nie dzisiaj, wystarczylo
    zlecic ten przelew z jutrzejsza data.

    Stiwi.

  • 3. Data: 2004-04-14 21:26:48
    Od: "Fergus" <fergus@_NO_SPAM_poczta.onet.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > Nadzoruję pracę zespołu programistów i takiego knota nie wypuściłbym w
    > aplikacji nawet rozdawanej za darmo. Po prostu wstyd!
    MEGA ROTFL
    Ale potrafisz rozbawić ;-) Co tam skrobiecie ciekawego? Strony we Flash'u?
    ;-)))))

    Pozdrawiam,
    Fergus

  • 4. Data: 2004-04-14 22:52:30
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Fergus" <fergus@_NO_SPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > MEGA ROTFL
    > Ale potrafisz rozbawić ;-) Co tam skrobiecie ciekawego? Strony we Flash'u?
    > ;-)))))

    Co Cię tak śmieszy, bo nie załapałem? To, że ktoś przy prowadzeniu projektów
    informatycznych stosuje metodologię uwzględniającą zasady ergonomii?
    Ergonomia to nauka stosowana posługująca się skodyfikowanymi regułami.
    Patrząc na interface systemu Multibanku, nietrudno zauważyć, że brakuje mu
    kultury technicznej. Dziwi to właśnie tym bardziej, że ten system na pewno
    nie był tani, a przypomina produkt typu: "zrób Pan mi na jutro system
    bankowy, taki wiecie, żeby przelewy chodziły".

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-04-14 22:54:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jutrzejsze sesje wychodzace.
    >
    > Jesli chciales by saldo pomniejszono Ci jutro, a nie dzisiaj, wystarczylo

    Ja tylko chciałbym, aby przelew nie występował równocześnie jako
    zrealizowany w historii operacji oraz oczekujący. Bo przyznasz, że to trochę
    pomroczność jasna...

    Pzdr,
    BaLab

  • 6. Data: 2004-04-14 23:18:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    BaLab wrote:
    > Pewnie już nie raz ktoś zwrócił na to uwagę:

    Owszem, obie Altamiry: mbankowa i multibankowa tak mają od zawsze i nie
    zanosi się na zmiany.
    Ponoć spolszczoną Altamirę kupuje PKO BP - ciekawe czy też tak będzie miała
    ;-)

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-04-14 23:23:41
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message

    > Ponoć spolszczoną Altamirę kupuje PKO BP - ciekawe czy też tak będzie
    miała
    Czy Inteligo przez to zejdzie na psy?

  • 8. Data: 2004-04-14 23:32:09
    Od: KULKA <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-15 00:54, Użytkownik BaLab napisał:

> [...]
    >

    > Ja tylko chciałbym, aby przelew nie występował równocześnie jako
    > zrealizowany w historii operacji oraz oczekujący. Bo przyznasz, że to trochę

    Jeśli nie chcesz znać statusu transakcji przelewu - nie zaglądaj do
    zakładki "przelewy oczekujące" a jesli musisz - ignoruj przelewy
    "oczekujące" :-)

    Moim zdaniem opis przelewów i możliwość sledzenia ich statusu w mbanku i
    Multi są bardzo przydatne i POPRAWINIE zaprojektowane.

    Status "oczekujący" oznacza "oczekujący na wysłanie najbliższą paczką
    Elixir", przelewy z datą przyszłą są oznaczone jako "przyszły".
    Możliwość podglądu statusu przelewu na subkoncie transakcyjnym i jego
    anulowania uważam za DUŻĄ zaletę tych banków.

    Swoją drogą ciekawe, jak łatwo przychodzi szafowanie słowami "knot",
    "wstyd" i podobnymi. Ciekawe, co słyszą członkowie "zespołu
    programistów" :-)))

    Kulka

  • 9. Data: 2004-04-15 00:19:47
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    poilkj wrote:
    > "Bogdan B."

    > miała
    > Czy Inteligo przez to zejdzie na psy?

    Nie, ponoć to ma być dla pozostałych klientów PKO BP np. z Superkontami.
    Od lat już szykują się do udostępnienia wszystkim dostępu internetowego.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-04-15 00:24:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    KULKA wrote:

    > Moim zdaniem opis przelewów i możliwość sledzenia ich statusu w
    > mbanku i Multi są bardzo przydatne i POPRAWINIE zaprojektowane.

    Kiedy pierwzy raz się z tym zetknąłem, uznałem że bank wykona ten przelew
    _podwójnie_ . W końcu widziałem go też podwójnie - raz jako wykonany a raz
    jako oczekujący. Jeżeli się wie że "Altamira tak ma" to można się
    przyzwyczaić, ale nie nie powiedziałbym że to jest _poprawne_

    Bogdan B.