  • 1. Data: 2004-04-14 18:49:57
    Temat: Inne imię na przelewie niż właściciela konta
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Witam!!!

    Zależy mi na tym, aby otrzymywać kasę na konto, ale przelew nie może być
    wystawiony na mnie, tylko na mojego ojca - w związku z czym na poleceniu
    przelewu znajdzie się to samo nazwisko, lecz inne imię.

    Czy w tym przypadku nie będzie żadnych problemów i dostanę kasę, czy też
    wróci ona do nadawcy??
    --
    == gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2004-04-14 18:54:24
    Temat: Re: Inne imię na przelewie niż właściciela konta
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    liczy sie tylko numer konta (reszta moze byc falszywa lub nieprawidlowa)-
    tak przynajmniej jest w mbanku i inteligo

  • 3. Data: 2004-04-14 19:23:58
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Użytkownik LuK napisał:
    > liczy sie tylko numer konta (reszta moze byc falszywa lub nieprawidlowa)-
    > tak przynajmniej jest w mbanku i inteligo

    No to super, bo konto mam w mBanku. Dzięki!!

  • 4. Data: 2004-04-15 14:53:40
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    chyba ze ten przelew ma przyjsc z zagranicy wtedy imie i nazwisko musi
    grac,a te krajowe to ja wypelniam wpisujac w polach : "xxxxxxxxxxx" "xxxxx"
    itp:)