  • 11. Data: 2011-05-14 18:13:34
    Temat: Re: Intrygujące praktyki w Getinie
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > majowych 5,7% 2M w Getinie, przelewa wczesniej środki i idziemy do placówki. W
    > placówce pracownica mówi, że na założenie lokaty musi mieć zgodę kogoś wyżej
    > postawionego (placówka jest franczyzowa) i wysyła zapytanie. Czekamy na
    > odpowiedź pół godziny, odpowiedź nie przychodzi, jest piątek po południu, środki
    > zostają na ROR. Czy pracownica może odmówić założenia lokaty? Środki były nowe,
    > przyszły z zewnątrz. Straty finansowe klientki przez weekend niewielkie,
    > kilkanaście złotych. Czy taką sytuację można reklamować, czy jest to zwykły los

    A przez internet nie dało się założyć?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2011-05-14 18:42:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A przez internet nie dało się założyć?

    No własnie o to chodzi..................że nie.

  • 13. Data: 2011-05-14 22:40:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jesli nie mam konta w GETIN to ile bede musial odbyc wizyt w placowce by
    zalozyc lokaty 5.7% (kilka)?

    Pisaliscie ze dwie wizyty. Po czym poznac ze placowka jest franczyzowa,
    wybralbym bezposrednia jednak.

  • 14. Data: 2011-05-15 00:15:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-05-15 00:40, Papkin pisze:
    > Pisaliscie ze dwie wizyty. Po czym poznac ze placowka jest franczyzowa,
    > wybralbym bezposrednia jednak.

    Ja bym poszedł do innej placówki / oddziału.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2011-05-15 21:35:19
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Jesli nie mam konta w GETIN to ile bede musial odbyc wizyt w placowce by
    > zalozyc lokaty 5.7% (kilka)?
    >
    > Pisaliscie ze dwie wizyty. Po czym poznac ze placowka jest franczyzowa,
    > wybralbym bezposrednia jednak.

    Jeżeli przyjdziesz z walizką kasiorki, to pewnie założą Tobie konto
    techniczne i tam zaksięgują. Dostaniesz kartę chip' ową bez której potem
    podobno nic nie zdziałasz. Teraz to tylko mail do kogoś wyżej i podobno po
    ok. dwóch godzinach może być odpowiedź. Jeżeli nie jesteś odpowiednio
    wcześnie, to niestety JUTRO.
    Ja byłem nawet trzy razy,
    1. dowiedziałem się że mam konto techniczne założone dawniej, dostałem kartę
    (a mogła już wysłać maila z zapytaniem, czy jestem uprawniony do takiej
    lokaty)
    2. nastepnego dnia wcześnie rano wykonałem przelew, po 16-tej dotarłem do
    placówki, no i niestety panienka odprawiła mnie do domu, bo odpowiedzi na
    maila raczej nie będzie, wzięła nr. tel.
    3. trzeciego dnia nie zadzwoniła, poszedlem po16-tej - udało się, byłem
    uprawniony do tej lokaty.
    Każdego z tych dni byłem baaaaaaardzo namawiany na jakieś struktury oparte
    na cenie surowców. Dziewczyny były wręcz natrętne we wciskaniu tego
    produktu. Może dlatego że to placówka franczyzowa, tylko taka jest w mojej
    miejscowości.
    Teraz jestem ciekaw czy uda się wybrać piniądze i zanieść do drugiego banku
    w jeden dzień, aby znowu nie przetrzymali następny dzień.
    4.?
    5.?
    I jeszcze jedno: aby lokata nie skończyła się w weekend, to wg kalendarza,
    trzeba założyć w środę, czwartek lub w piątek.

    Pozdrawiam

    CzS

  • 16. Data: 2011-05-16 22:40:56
    Od: g...@o...pl

    > Teraz to tylko mail do kogoś wyżej i podobno po ok. dwóch godzinach może być
    odpowiedź.

    Zakładałem w zeszłym tygodniu w placówce i nie było zapytania mailem (przygodę z
    zapytaniem miałem parę dni później, kiedy byłem tylko świadkiem zakładania).
    Karty identyfikacyjnej też mi nie dali. Do surowców nie zachęcali, zachęcali do
    rocznej 5,02 netto.

    > Może dlatego że to placówka franczyzowa

    Wygląda na to, że franczyzy muszą się meldować mailem.

  • 17. Data: 2011-05-16 23:13:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 5...@n...onet.pl

    > czy jest to zwykły los klienta Getinu?

    IMO -- najzwyklejszy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-05-16 23:15:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 5...@n...onet.pl

    > To był ROR, nie przejściowy. Wpływają tam różne środki.
    > Czyli problem jest, dlaczego pracownica odmówiła założenia lokaty.

    Dlatego, aby bank dorobił. :) Odsetki i czas stracony. :)
    (i chyba sama wizyta także)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-05-16 23:18:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" iqlvj2$pb8$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Ale z mojego doświadczenia, warto się domagać jak najwięcej, tylko bez
    histerycznych tekstów w reklamacji, bez rozpaczania
    > nad swoim losem, tylko z

    > jajem reklamację napisać. Ja np. kiedyś zażądałem w Getinie zwrotu za kolację w
    knajpie dla dwóch osób (ale nie oddali).
    > Uzasadniłem to tym, że na skutek długiego czasu spędzonego w oddziale zgłodniałem,
    a na skutek negatywnych wrażeń z oddziału oraz
    > głodu obawiałem się, że mogę zemdleć i stąd konieczna była obecność koleżanki).

    Bez histerycznych tekstów w reklamacji... ;)

    -=-

    Można by jakoś solidarnie olać ten bank.
    Ale na mnie nie liczcie -- ja nie oleję. :)
    (bo ja raczej ;) nie będę już nigdy klientem tego czegoś)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'