  • 1. Data: 2003-11-16 22:24:00
    Temat: Inteligo - jakies powazne wady?
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Hej

    Chcialem zalozyc konto w Inteligo. Czy ktos z Was moze doswiadczyl jakis
    problemow z tym bankiem? Jakies nieoczekiwane niemile niespodzianki? Dzieki za
    kazda wypowiedz.

    Tomek

  • 2. Data: 2003-11-17 09:22:58
    Temat: Re: Inteligo - jakies powazne wady?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcialem zalozyc konto w Inteligo. Czy ktos z Was moze doswiadczyl jakis
    > problemow z tym bankiem? Jakies nieoczekiwane niemile niespodzianki?
    Dzieki za
    > kazda wypowiedz.

    Jeśli nie zrażają Cię opłaty to jest to naprawdę dobry wybór.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-17 09:43:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
    > Jeśli nie zrażają Cię opłaty to jest to naprawdę dobry wybór.

    Wada (dla niektorych bo ja tego nie odczuwam) jest ok. polgodzinna przerwa
    konserwacyjna o 24. Nie dziala wtedy WWW a i platnosci via Internet nie byly
    w tym okresie akceptowane (teraz juz nie korzystam do palcenia w inecie VE
    Inteligo)

  • 4. Data: 2003-11-17 09:46:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bpa57c$rcl$1@news.onet.pl...

> [...]
    byly
    > w tym okresie akceptowane (teraz juz nie korzystam do palcenia w inecie VE

    Jest o tym w FAQ i w materiałach papierowych.
    Poza tym przerwa dotyczy także ogólnie autoryzacji kartowych - nie tylko
    transakcji IO.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-17 10:05:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
    > Jest o tym w FAQ i w materiałach papierowych.
    > Poza tym przerwa dotyczy także ogólnie autoryzacji kartowych - nie
    > tylko transakcji IO.

    Znaczy sie unikac tankowania w tym okresie - bo grozi dluzszy pobyt na
    stacji ;)

  • 6. Data: 2003-11-17 10:27:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bpa6gv$23i$1@news.onet.pl...

    > Znaczy sie unikac tankowania w tym okresie - bo grozi dluzszy pobyt na
    > stacji ;)

    Coś o tym wiem. :-)

    --
    Pozdrawiam,