  • 1. Data: 2002-07-02 13:43:00
    Temat: Inteligo- jak najlepiej wplacic gotowke?
    Od: "flamingoo" <f...@w...pl>

    no wlasnie?
    poki dzialalem na przelewach bylo ok.
    teraz mam w gotowce 4500 do wplacenia i co? jak najtaniej wplacic je na
    konto, macie rade?
    poczta wezmie 0,5% = ponad 20 zl i bedzie szlo miesiac, pytalem w Millenium
    = 30 zl...= 10 piw

    luuuudzie!
    pomoocy
    flamingoo

  • 2. Data: 2002-07-02 13:44:29
    Temat: Re: Inteligo- jak najlepiej wplacic gotowke?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flamingoo" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konto, macie rade?
    > poczta wezmie 0,5% = ponad 20 zl i bedzie szlo miesiac, pytalem w

    Załóż sobie bezpłatny rachunek bieżący np. Pekao SA, wpłać w kasie i stamtąd
    już przelewem za 3zł do Inteligo :-)).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-02 14:17:33
    Od: "flamingoo" <f...@w...pl>

    > Załóż sobie bezpłatny rachunek bieżący np. Pekao SA, wpłać w kasie i
    stamtąd
    > już przelewem za 3zł do Inteligo :-)).

    chce wplacic raczej jednorazowo

    pozdrawiam
    flammingoo

  • 4. Data: 2002-07-02 14:49:38
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    flamingoo wrote:

    > chce wplacic raczej jednorazowo

    Niewykonalne. Chyba że jednorazowo to znaczy:

    1. W pierwszym okienku : "chciałem wpłacić"
    2. W drugim okienku : "chciałem przelać".

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 5. Data: 2002-07-02 15:15:39
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > stamtąd
    >
    > chce wplacic raczej jednorazowo

    Nie widzę przeszkód; a i później może się przydać, gdy trafi się następne
    "jednorazowo" :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-07-02 16:56:25
    Od: "AL" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Millenium
    >
    > Załóż sobie bezpłatny rachunek bieżący np. Pekao SA, wpłać w kasie i

    Co sadzicie o takim rozwiązaniu:
    1. Założyć Netkonto w LG
    2. Wpłacić pieniądze na konto w banku (wpłata na własny rachunek 0zł)
    3. Zrobić przelew na Inteligo ( 0 złotych przy zlecaniu przez net)

    AL

  • 7. Data: 2002-07-02 16:57:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 02, 2002 at 06:56:25PM +0200, AL wrote:

    > Co sadzicie o takim rozwiązaniu:
    > 1. Założyć Netkonto w LG
    > 2. Wpłacić pieniądze na konto w banku (wpłata na własny rachunek 0zł)
    > 3. Zrobić przelew na Inteligo ( 0 złotych przy zlecaniu przez net)

    Lokacyjny RB lepszy - przychodzisz, wplacasz, zlecasz przelew. I
    jeszcze prosisz potwierdzenie przelewu.

    Calosc za free. Konto tez.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-02 17:31:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AL <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Co sadzicie o takim rozwiązaniu:
    > 1. Założyć Netkonto w LG
    > 2. Wpłacić pieniądze na konto w banku (wpłata na własny rachunek 0zł)
    > 3. Zrobić przelew na Inteligo ( 0 złotych przy zlecaniu przez net)

    Polecam, szczególnie z pominięciem punktu 3.

  • 9. Data: 2002-07-03 07:49:38
    Od: "flamingoo" <f...@w...pl>

    > Co sadzicie o takim rozwiązaniu:
    > 1. Założyć Netkonto w LG
    > 2. Wpłacić pieniądze na konto w banku (wpłata na własny rachunek 0zł)
    > 3. Zrobić przelew na Inteligo ( 0 złotych przy zlecaniu przez net)

    i tak właśnie zrobię. LG jest w centrum, wszystko pasi, a na przyszłość
    rzeczywiście może się przydać.

    dzięki za radę i pozdrawiam
    flamingoo

  • 10. Data: 2002-07-03 16:05:23
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    > konto, macie rade?
    > poczta wezmie 0,5% = ponad 20 zl i bedzie szlo miesiac, pytalem w Millenium

    1. szybko zalozyc konto gdzie indziej
    2. jeśli upierasz sie na inteligo to zalożyc konto lokacyjne w RB (jest za
    darmo)
    3. wplacic kase do RB(i born boze od razu przelewac)
    4. Przelac z RB do inteligoRB(za darmo nawet przez telefon 0800!)
    5. Mozna wyplacic tez za darmo(znaczy - 99gr za przelew z inteligo) ta sama
    drogą
    I tak do oporu....
    Yorge