  • 1. Data: 2005-04-23 19:24:32
    Temat: Inteligo + Neteler + niedziela
    Od: melipone <a...@c...pl>

    witam,

    krótko używam konta Inteligo, ale dziś (niedziela) chciałem sobie
    zrobić przelew na karte Netelera i przelewe nie poszedł, w koncie
    netelera mam kwote $ a przy niej wpis Declined, ok, w koncie Inteligo
    natomiast nie mam żadnych transakcji oczekujących ani żadnych blokad,
    czy chodzi o to że w niedzielę nie można przelać nic na Netelera?
    Sprawdziłem historię w Netelerze, zawsze jakoś robiłem przelewy w
    tygodniu; dodatkowe pytanie, to chyba nie jest przelew typu SWIFT, bo
    nigdzie nie podaje kodu (opłata nigdy nie była pobierana przy
    przelewach na Netelera), na Inteligo używam opcji subkonta dla
    bezpieczeństwa, na koncie głównym po niedoszłym przelewie miałoby
    zostać ok 20 do 25 zł, więc to chyba nie to, więc o co chodzi? mam
    czekać do poniedziałku? z góry dzięku za odpowiedzi

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 2. Data: 2005-04-23 20:07:42
    Temat: Re: Inteligo + Neteler + niedziela
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Peet wrote:

    > Nie wiem co to ten netcośtam, ale jeśli nie ma konta w inteligo to
    > przelew będzie zrealizowany w poniedziałek.

    tzn. chciałem zrobić przelew na wirtualne konto Netelera (nie na karte,
    żeby być szczegółowym) [www.neteller.com - to takie wirtualne konto w
    sieci, którym można płacić, powiedzmy że takie jak Paypal], nie bardzo
    rozumiem co mówisz że jeśli nie ma konta w Inteligo to przelew będzie w
    poniedziałek? tzn. ja mam konta i w Inteligo i w Netelerze, i już
    robiłem przelewy Neteler->Inteligo, tylko dzisiaj nie poszło, kasy
    zablokowanej nie ma, a przelewu wiszącego też nie ma... wychodzi na to
    że i tak będę musiał spróbować w poniedziałek, tylko to wszystko dziwne
    jest, Inteligo można płacić w sieci, a tu taki klops

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 3. Data: 2005-04-24 07:18:53
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Zaraz to ty robiles przelew, czy placiles karta?

    przelew z konta Inteligo na konto Netelera (bez udziału kart)

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 4. Data: 2005-04-24 07:31:30
    Od: melipone <a...@c...pl>

    melipone wrote:

    > krótko używam konta Inteligo, ale dziś (niedziela) chciałem sobie
    > zrobić przelew na karte Netelera i przelewe nie poszedł, w koncie

    > więc o co chodzi? mam czekać do poniedziałku? z góry dzięku za

    tak jak podejrzewałem, dziś nie ma problemu z przelewem, podejrzewam że
    i w sobote przelew by nie poszedł - nie ma to jak 24h możliwość
    korzystania z bankowości online ;) [no oprócz tej maluśkiej przerwy w
    nocy]

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 5. Data: 2005-04-24 10:45:51
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Elixir z definicji działa jedynie w dni robocze. Przelewy zlecane
    > w weekendy i w piątek już po ostatniej sesji są realizowane
    > najbliższego dnia roboczego.

    yep, głupi post zadałem, muszę więcej myśleć, mniej pisać ;)
    ale i tak dzięki za odzew

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 6. Data: 2005-04-24 19:57:35
    Od: Peet <j...@t...pbz>

  • 7. Data: 2005-04-24 20:38:51
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik melipone napisał:

> [...]
    > sieci, którym można płacić, powiedzmy że takie jak Paypal], nie bardzo
    > rozumiem co mówisz że jeśli nie ma konta w Inteligo to przelew będzie w

    Chodzi o to, ze w niedziele przelewy z Inteligo nie wychodza.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-04-24 21:05:13
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    melipone napisał(a):
> [...]
    > netelera mam kwote $ a przy niej wpis Declined, ok, w koncie Inteligo

    Zaraz to ty robiles przelew, czy placiles karta?

    Krzysztof
    no SiG

  • 9. Data: 2005-04-25 07:42:53
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    melipone wrote:

> [...]
    > i w sobote przelew by nie poszedł - nie ma to jak 24h możliwość
    > korzystania z bankowości online ;) [no oprócz tej maluśkiej przerwy w

    Heh, przeciez w weekendy przelewy nie "chodzą" i nie jest to jakas
    specyfika Inteligo. Zaden bank nie wypuszcza przelewów w weekendy i dni,
    w które nie pracuje KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa).

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 10. Data: 2005-04-25 07:50:04