  • 1. Data: 2007-03-02 10:15:33
    Temat: Inteligo
    Od: "R.S." <n...@n...pl>

    Witam

    Czy ktoś zamykał (likwidował) konto w Inteligo założone przez Internet (nie
    w placówce PKO)? Jak zlikwidować tam konto?

    Pzdr

  • 2. Data: 2007-03-02 10:54:50
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "R.S." wrote in message

    > Czy ktoś zamykał (likwidował) konto w Inteligo założone przez Internet
    (nie
    > w placówce PKO)? Jak zlikwidować tam konto?

    oczywiście, zadzwoniłem do nich ,wysłali mi formularz który wypełniłem i po
    miesiącu zamknęli
    pozdrawiam

    zacytuję to co samo Inteligo pisze żeby nie było ;)

    " Każdy rachunek prowadzony w ramach konta Inteligo, z wyjątkiem rachunku
    głównego, można zamknąć samodzielnie w dowolnym momencie. Zamknięcie
    rachunku głównego oznacza rozwiązanie umowy konta Inteligo dlatego wymaga
    kontaktu z konsultantem i przesłania dokumentu papierowego (wniosek o
    zamknięcie konta Inteligo).

    Zamknięcie każdego rachunku wiąże się z miesięcznym okresem wypowiedzenia,
    podczas którego dokonywane jest rozliczenie zaległych transakcji i dokonana
    powinna być spłata ewentualnych zobowiązań wobec Banku.

    Po upływie okresu wypowiedzenia następuje faktyczne zamknięcie rachunku i
    dezaktywacja karty wydanej do zamykanego rachunku. Jeśli na zamykanym
    rachunku (innym niż główny) znajdują się środki w momencie zamknięcia
    rachunku pieniądze są automatycznie przelewane na rachunek główny. W
    przypadku zamknięcia rachunku głównego pieniądze są przelewane na rachunek
    wskazany we wniosku o zamknięcie konta (np. na rachunek w innym koncie
    Inteligo)."

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com