  • 1. Data: 2004-02-17 17:59:54
    Temat: [Integrum] A niech to...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Właśnie próbuję skorzystać z nowego systemu transakcyjnego E-Integrum. Po
    raz pierwszy.
    A niech ich kule biją...

    Najpierw szukałem na stronie, gdzie mogę się zalogować - zamiast ładnych
    okienek, powitał mnie ekran jak dla nowych użytkowników. Znalazłem.
    Token - OK.
    System wymusza zmianę hasła, chociaż wcale nie był proszony. No trudno -
    zmieniam...
    Błąd! Hasło musi mieć przynajmniej jedną dużą literę, jeden znak może
    wystąpić maksymalnie dwa razy. No niech to, spieszy mi się!
    Zmieniam.
    Token kliku, kliku - OK.

    Wszedłem - a tu zamiast powitania wyciągiem z konta, widzę jakiś ekran
    informacyjny, a w drzewku nawigacyjnym są wszystkie zakładki oprócz jednej -
    "rachunki".

    Ciekawe, ile mają telefonów od zdezorientowanych użytkowników? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 2. Data: 2004-02-18 08:24:01
    Temat: Re: [Integrum] A niech to...
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    może
    > wystąpić maksymalnie dwa razy. No niech to, spieszy mi się!

    Znam systemy, w których znalezienie akceptowalnego hasła jest jeszcze
    trudniejsze.

    > Token kliku, kliku - OK.

    Mnie się nie podoba, że przy logowaniu czcionka jest bold i jest przez
    to niespecjalnie czytelna.

> [...]
    jednej -
    > "rachunki".
    >
    > Ciekawe, ile mają telefonów od zdezorientowanych użytkowników? ;)

    A mnie się ich nowa witryna dużo bardziej podoba, niż stara. Fakt,
    jest tam parę dziwactw, ale można się do tego przyzwyczaić. Napisałem
    do nich, co mogliby poprawić, może zareagują.

    Grzexs

  • 3. Data: 2004-02-18 17:35:24
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Grzexs <g...@u...to.go2.pl> wrote:

    > Znam systemy, w których znalezienie akceptowalnego hasła jest jeszcze
    > trudniejsze.

    Z ciekawości - jakie?

    > Mnie się nie podoba, że przy logowaniu czcionka jest bold i jest przez
    > to niespecjalnie czytelna.

    A ja na to nie zwróciłem uwagi ;)

    > A mnie się ich nowa witryna dużo bardziej podoba, niż stara. Fakt,
    > jest tam parę dziwactw, ale można się do tego przyzwyczaić. Napisałem
    > do nich, co mogliby poprawić, może zareagują.

    Layout jest dużo ładniejszy, witryna wygląda bardziej współcześnie. No cóż,
    może się przyzwyczaję :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm