  • 1. Data: 2004-02-17 17:17:46
    Temat: Czy KIR ma sesje nocna ?
    Od: "Marceli" <m...@n...bielsko.pl>

    Witam!

    Wyslalem sobie kase z Inteligo do BSK - SMS przyszedl po 8.30 dnia
    "pierwszego".
    Myslalem ze przyjdzie po poludniu. Nawet sprawdzalem online po 19.00 - nie
    ma...

    A tu niespodzianka, nastepnego dnia niedlugo po 8.00 SMS z informacja o
    wplywie i w tresci SMSa nawet podana godzina wyslania 8:07

    Pewnie przyszlo sesja nocna z KIR ? ;-)

    Inne banki tez tak robia?

    Pozdrawiam
    Marceli

  • 2. Data: 2004-02-17 17:31:17
    Temat: Re: Czy KIR ma sesje nocna ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marceli"
> [...]
    >
    > A tu niespodzianka, nastepnego dnia niedlugo po 8.00 SMS z informacja o
    > wplywie i w tresci SMSa nawet podana godzina wyslania 8:07

    nie napisales o ktorej z inteligo go wyslales i wymagasz jasnych odpowiedzi.
    wygląda mi na to że ING dostało forse tego samego dnia tylko jej nie
    zaksiegowali - przetrzymali do następnego dnia rano
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-02-17 18:09:11
    Od: "Marceli" <m...@n...bielsko.pl>

> [...]
    > wygląda mi na to że ING dostało forse tego samego dnia tylko jej nie
    > zaksiegowali - przetrzymali do następnego dnia rano

    Przygotowalem dzien wczesniej i jak napisalem, SMS informujacy o obciazeniu
    przyszedl po 8:30
    I wlasnie o to przetrzymanie chodzi...

    Pozdrawiam
    Marceli