  • 11. Data: 2004-01-30 00:22:08
    Temat: Re: Inne spojrzenie na e-banki
    Od: devnull <d...@n...net>

    google moj drogi, google.

  • 12. Data: 2004-01-30 13:53:41
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 01:21:52 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >HSBC, Barclays, Nat. Westminster, Royal Scotland i inne.

    O tu jeszcze ktos wymienia kolejne:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    751&t=114751&v=f

    "W Londynie dowiadywałem się o warunki założenia konta w Barclays, Lloyd"s,
    Halifax i jakimś jeszcze, wszędzie prowadzenie konta za darmo, wydanie karty
    płaskiej za darmo, książeczka czekowa za darmo, wypłaty z bankomatów należących
    do DOWOLNEGO banku za darmo (kwota nie ma znaczenia, może być nawet tylko 5
    funtów). W końcu założyłem w Lloyds i Halifax, używam głównie tego drugiego,
    wszystko jest perfect, dostęp przez internet za darmo, karta wypukła (w
    systemie Solo, to taki ich angielski wynalazek) też za darmo, więc można
    kupować wysyłkowo/przez internet etc. "

    A w Hiszpanii darmowy jest www.patagon.es .

    dn

  • 13. Data: 2004-01-30 14:00:58
    Od: "AGIE" <W...@c...edu.pl>

    >A w Hiszpanii darmowy jest www.patagon.es .
    Czy oni nie sa częścia Banco Santander tak jak polski CC-Bank ?
    AGIE
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2004-01-30 14:25:15
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 15:00:58 +0100, "AGIE" <W...@c...edu.pl> wrote:

    > Czy oni nie sa częścia Banco Santander tak jak polski CC-Bank ?

    Sa.

    dn