  • 1. Data: 2007-02-13 15:43:46
    Temat: Ile kasy w bankomacie
    Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl>

    Nie śmiejcie się, ale sytuacja jest dla mnie nowa :) Nie jestem
    przyzwyczajony do takich transakcji.Muszę wypłacić 5.000 z Euronetu lub
    WBK.Dotychczas wypłacałem góra 1000 zł więc sytuacja jest dla mnie nowa.Boję
    się, że zabraknie banknotów w maszynie. Czy to możliwe? Czy maszyna wie ile
    ma w środku i mnie poinformuje, że nie może zrealizować transakcji? Muszę
    mieć gotówkę dzisiaj w ręku i boję się sytuacji, że zrobi blokadę na
    rachunku, a nie wyda gotówki. Czy taka sytuacja jest możliwa?

  • 2. Data: 2007-02-13 15:48:05
    Temat: Re: Ile kasy w bankomacie
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@m...pl> napisał w wiadomości

    > rachunku, a nie wyda gotówki. Czy taka sytuacja jest możliwa?

    Przy poprawnie działającym bankomacie nie jest możliwa. Bankomat
    wie ile ma w sobie i poinformuje ewentualnie, że nie może tyle
    wypłacić.

    marekz

  • 3. Data: 2007-02-13 15:51:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    Przy poprawnie działającym bankomacie nie jest możliwa. Bankomat
    wie ile ma w sobie i poinformuje ewentualnie, że nie może tyle
    wypłacić. Zresztą typowy Euronet i tak nie wypłaci na raz 5k, ale
    maksymalnie 3,9k, więc sobie to i tak zapewne rozbijesz na dwie
    lub wręcz więcej transakcji.

    marekz

  • 4. Data: 2007-02-13 16:11:53
    Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com>

> [...]
    lub
    > WBK.Dotychczas wypłacałem góra 1000 zł więc sytuacja jest dla mnie

    Bankomaty WBK mają limit 30 banknotów. więc przy odrobinie szczęścia
    dostaniesz dwie porcje banknotów. Często niestety prześladuje mnie
    pech, który powoduje, że w kasecie są tylko 50tki albo 20tki. Kiedyś
    wypłaciłem 15.000 w 20tkach i poszedłem do banku obok wymienić.
    Poprawili się na jakiś czas, teraz znowu brak większych nominałów.

    pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2007-02-13 16:22:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > lub
    > nowa.Boję

    1. masz dzienny limit wypłat w takiej wysokości?
    2. bankomaty wypłacają max po 2900 lub 3900 zł (w zaleznosci od producenta)

    nie powinno zabraknąć w nim kasy, najczęściej brakuje najmniejszych
    banknotów

    RS

  • 6. Data: 2007-02-14 00:04:09
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    > nie powinno zabraknąć w nim kasy, najczęściej brakuje najmniejszych
    > banknotów
    >
    > RS

    A mi zabrakło w bankomacie Pekao - wypłacałem 18 tys w wielu turach bo
    jednarazowo bankomat przepychal ok 4tys i mialem dzienny limit 6tys, wiec
    trzeciego dnia gdy chcialem wypłacic kase nagle uslyszalem, ze ten
    kolowrotek w srodku jest pusty :) Bankomat wyplul ze 2 tys a powinien 4tys,
    najlepsze jest to, ze 'nie wiedział' ze nie ma kasy do czasu gdy nie mogl
    podac wystarczajacej ilosci banknotw, a szukał hehe Ale na wyciagu wszystko
    bylo ok, zaksiegowali tyle ile trzeba, a ja poprostu udalem się do innego
    bankomatu po resztę.

  • 7. Data: 2007-02-14 18:48:23
    Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl>

    Dziękuję wszystkim za cenne informacje. Wypłaciłem bez problemu 2 x 2500 z
    Euronetu. Fajnie było, szkoda, że tak rzadko mi się zdarza trzymać tyle
    pieniedzy w ręku:)