  • 1. Data: 2003-07-16 11:33:48
    Temat: INTELIGO
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Kilka dni temu wypełniłe wniosek na www. Konsultant zweryfikował dane i
    poinformował o tym iż skontaktuje sie ze mną kurier. Dziś dostalem sms o
    treści:
    "INTELIGO - proszę o szybki kontakt pod numerem (numer komórki)". Czy to
    jest ten kontakt kuriere i czy ktoś tu sobie czasem koszty minimalizuje???

  • 2. Data: 2003-07-16 12:06:47
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemek wrote:
    > "INTELIGO - proszę o szybki kontakt pod numerem (numer komórki)".
    Czy
    > to jest ten kontakt kuriere i czy ktoś tu sobie czasem koszty
    > minimalizuje???

    Pewnie tak.
    Niech spada na drzewo. Jeszcze ty masz do niego dzwonic. Sie
    rozbestwili.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-16 12:20:57
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bf3ete$e38$1@news.onet.pl...
    > Czy
    >
    > Pewnie tak.
    > Niech spada na drzewo. Jeszcze ty masz do niego dzwonic. Sie
    > rozbestwili.

    Właśnie zadzwonił, wiem że to nie ładnie ale jakoś nie wiedziałem gdzie ma
    to dostarczyć i mu zabrałem ok 10 minut (zamiast 30gr zapłaci 15 zł :).
    Sam sie prosił, jeszcze zastanawiam się czy można gdzieś to zgłosić (do
    Inteligo pewnie nie ale do jego przełożonego?).

  • 4. Data: 2003-07-16 12:25:07
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > Sam sie prosił, jeszcze zastanawiam się czy można gdzieś to zgłosić (do
    > Inteligo pewnie nie ale do jego przełożonego?).

    już nie przesadzaj :-)

    kara finansowa jest wystarczajaca za takie przewinienie

  • 5. Data: 2003-07-16 12:39:22
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Przemek napisał:

> [...]
    > jest ten kontakt kuriere i czy ktoś tu sobie czasem koszty minimalizuje???

    Pewnie tak, pewnie kurier dziala na wlasny rachunek i nie chce wydawac
    "swoich" pieniedzy - a od Inteligo i tak sowje wezmie.

    Ja mialem podobny przypadek z UPS - oni niby potrafia powiedziec gdzie w
    danej chwili jest przesylka - kurier ma przy sobie takie urzadzenie
    (komputerek ze skanerem kodow kreskowych), gdzie powinien wpisac
    odpowiednie dane i przeslac do centrali (zeby sobie na www mozna bylo
    sprawdzic stan). Ale jak przyznal sie kurier z ktorym rozmawialem, on
    musi placic ze polaczenia komorkowe z wlasnej kieszeni, wiec nie
    przesyla tych danych od razu.
    Ciekawe czemu w innych krajach to dziala - czy procedury sa inne, czy
    mentalnosc ludzi?

    Miko

  • 6. Data: 2003-07-16 12:48:29
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> napisał w wiadomości

    > już nie przesadzaj :-)
    >
    > kara finansowa jest wystarczajaca za takie przewinienie

    wybacze mu :)

    Ale tak na marginesie to ciekawe czy Inteligo wie o takich procederach
    (myśle że nie jest to odosobniony przypadek) bo de facto to chyba ich
    wizerunek cierpi na tym?

  • 7. Data: 2003-07-16 12:51:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MiKo wrote:
    > Ciekawe czemu w innych krajach to dziala - czy procedury sa inne,
    czy
    > mentalnosc ludzi?

    a) moze ma firmowa komorke
    b) sa o wiele tansze te polaczenia

  • 8. Data: 2003-07-16 12:52:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Przemek wrote:
    > Ale tak na marginesie to ciekawe czy Inteligo wie o takich procederach
    > (myśle że nie jest to odosobniony przypadek) bo de facto to chyba ich
    > wizerunek cierpi na tym?

    Nie jest chyba odosobniony, bo mnie też to spotkało przy zakładaniu konta.
    Oczywiście olałam SMSa z informacją żeby zadzwonić do kuriera, zadzwonił sam
    za godzinę i też go trochę "przetrzymałam" na telefonie w ramach zemsty
    :-))))) Dodatkowo byłam wkurzona, bo zakładanie konta w Inteligo trwało 3
    tygodnie, a tu jeszcze na koniec bezczelność w postaci SMSa od kuriera :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-16 13:05:24
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

> [...]
    > :-))))) Dodatkowo byłam wkurzona, bo zakładanie konta w Inteligo trwało 3
    > tygodnie, a tu jeszcze na koniec bezczelność w postaci SMSa od kuriera

    ja czekałem tylko 5 dni :)

  • 10. Data: 2003-07-16 13:15:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:bf3hgl$l0u$1@news.onet.pl...
    > czy
    >
    > a) moze ma firmowa komorke
    > b) sa o wiele tansze te polaczenia

    Albo soft jest lepszy i przesyła GPRS-em 20 bajtów a nie 100 kb za każdym
    razem.

    Pozdrawiam,
    BaLab