  • 1. Data: 2003-04-16 18:59:16
    Temat: [ING] zmiana oprocentowania
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witam,

    Właśnie zerknąłem na stronę ING BSK i zobaczyłem nowe, niższe
    oprocentowanie. W niektórych lokatach się nie patyczkowali i ucieli im
    więcej niż te 0,25 punktu procentowego z ostatniej decyzji RPP. Wydaje
    mi się też, że z oprocentowaniem kredytu hipotecznego poszli w stronę
    zasad stosowanych w BZ WBK. Zniknęła bowiem adnotacja o WiBORze i
    minimalnej marży, a pojawiła się adnotacja o stawce promocyjnej
    obowiązującej przez 12-mcy od podpisania umowy (6,45) i stopie bazowej
    (7,95).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-04-16 19:49:34
    Temat: Re: [ING] zmiana oprocentowania
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Przy okazji pojawiła się chyba nowa tabela opłat i prowizji.
    Zapowiadanych przez niektórych kataklizmów, w postaci radykalnego
    podwyższenia opłat za korzystanie z konta Standard (a właściwie jego
    obsługi on line) nie zauważyłem. Zmiany maja raczej kosmetyczny
    charakter i w niektórych przypadkach oznaczają nawet obniżenie opłat.

  • 3. Data: 2003-04-17 06:22:52
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    > Przy okazji pojawiła się chyba nowa tabela opłat i prowizji.

    Oj jest chyba jeszcze stara...
    RJCz

  • 4. Data: 2003-04-17 06:56:30
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Rafał J. Czekała wrote:

    > Oj jest chyba jeszcze stara...

    W porownaniu do tej ktora sciagnalem ze dwa tygodnie temu wzrosly y
    pprowizje za wplaty gotowkowe a spadla prowizja za udzielenie kredytu
    hipotecznego dla stalych klientow.

  • 5. Data: 2003-04-17 07:24:59
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kamil Kosinski wrote:

    > W porownaniu do tej ktora sciagnalem ze dwa tygodnie temu wzrosly y
    > pprowizje za wplaty gotowkowe a spadla prowizja za udzielenie kredytu
    > hipotecznego dla stalych klientow.

    nowa bedzie miala drastyczniejsze zmiany w stylu przelew 1zl dla konta
    standard. Ale wejdzie dopiero 29.04 a ING niegdy sie nie kwapi do podawania
    tego typu informacji na www. Po co ma zniechecac nowych klientow ?

    D.

  • 6. Data: 2003-04-17 08:34:07
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    <...>
    > nowa bedzie miala drastyczniejsze zmiany w stylu przelew 1zl dla konta
    > standard. Ale wejdzie dopiero 29.04 a ING niegdy sie nie kwapi do
> [...]

    Informacja z poczty wewnętrznej.
    "Uprzejmie informujemy, że z dniem 29.04.br. zmianie ulegną
    niektóre stawki Tabeli Opłat i Prowizji ING Banku Śląskiego,
    m.in.: opłata za prowadzenie KONTA Standard Taryfa 1 - 6 zł; za
    drugą i każdą kolejną wypłatę/przelew z rachunku OKO w miesiącu
    kalendarzowym:10 zł; za połączenie z serwisem HaloŚląski:1,2zł;
    za otrzymanie faksem informacji o saldzie i transakcjach: 2zł za
    stronę A4; zawiadomienie o niezrealizowaniu polecenia zapłaty:
    5zł; roczna opłata za obsługę limitu zadłużenia: 1,5 % kwoty li-
    mitu, min. 55zł; roczna opłata za obsługę pożyczki odnawialnej:
    1,5 % kwoty pożyczki, min.75zł; wysłanie monitu do Klienta:20zł."

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 7. Data: 2003-04-17 10:11:59
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Tomasz Skorupa napisał:
    > roczna opłata za obsługę pożyczki odnawialnej: 1,5 % kwoty pożyczki, min.75zł

    75 zł rocznie za debet ??? Bank chyba chce się pozbyć klientów z debetem, to
    więcej niż wynosi opłata za niejedną, porządną kartę kredytową :-(
    Te konta naprawdę stają się dobrem luksusowym ...

    ________
    Yareck

  • 8. Data: 2003-04-17 10:46:50
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > 75 zł rocznie za debet ??? Bank chyba chce się pozbyć klientów z debetem,
    > więcej niż wynosi opłata za niejedną, porządną kartę kredytową :-(
    > Te konta naprawdę stają się dobrem luksusowym ...

    wszystko zalezy od punktu patrzenia
    w porownianiu do konkurencji jest to cena przecietna
    (wide BPH gdzie za rok posiadania 5000 zl deberu oplata "abonamentowa" 60 zl
    , nawet w mBanku
    "abonament" za debet to chyba 50 zl)
    a i sa banki w ktorych jest wiecej (chyba PeKaO) a ktorych menadzerowanie
    dostaja nagrody za najlepsze produkty bankowe :)

  • 9. Data: 2003-04-17 10:57:31
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote in message

    > 75 zł rocznie za debet ??? Bank chyba chce się pozbyć klientów z debetem,
    > więcej niż wynosi opłata za niejedną, porządną kartę kredytową :-(
    > Te konta naprawdę stają się dobrem luksusowym ...

    Pożyczka odnawialna to nie debet, porównanie z KK jest trafniejsze.
    Debet, czyli limit zadłużenia kosztuje min 55 PLN, czyli też niemało.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 10. Data: 2003-04-17 12:04:59
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "PiotR" <p...@p...com> wrote in message

> [...]
    > w porownianiu do konkurencji jest to cena przecietna
    > (wide BPH gdzie za rok posiadania 5000 zl deberu oplata "abonamentowa" 60

    Tu trochę się pomyliłeś. "Abonament" w BPH wynosi
    dla konta 'Srebny Sezam' 30 PLN
    dla konta 'Złoty Sezam' 0 PLN

    > a i sa banki w ktorych jest wiecej (chyba PeKaO) a ktorych menadzerowanie
    > dostaja nagrody za najlepsze produkty bankowe :)

    Bo te nagrody dostają za znalezienie maksimum funkcji(ilość klientów,
    prowizja) ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa