  • 1. Data: 2003-04-16 19:00:46
    Temat: Najlepszy Bank dla prowadzących działalność gospodarczą
    Od: "Tlao" <t...@i...pl>

    Poszukuję banku z ciekawą ofertą i jednocześnie taniego - porównałam
    prezentowaną w Internecie ofertę ok. 20 banków
    i zwycięzcą został....
    BGŻ INTEGRUM!!!!
    jestem zdziwiony jak cholera - ale nikt nie ma tak bogatej oferty, tak
    tanio.

    A jak jest w praktyce? Niech napisze ktoś kto ma tam konto

  • 2. Data: 2003-04-18 13:50:57
    Temat: Re: Najlepszy Bank dla prowadz?cych działalno?ć gospodarcz?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 16 Apr 2003 21:00:46 +0200, w <b7k99b$gpp$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Tlao" <t...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > tanio.
    >
    > A jak jest w praktyce? Niech napisze ktoś kto ma tam konto

    Ja mam, lecz nie używam, ponieważ nie podobają mi się wyciągi w
    e-Integrum i upierdliwy token.

    Ale potwierdzam, w porównaniu do e-Integrum Inteligo czy taki mBank
    mogą się schować :)