  • 1. Data: 2003-04-16 18:55:16
    Temat: Podatek od lokat 35% w UE !!!
    Od: r...@p...onet.pl

    Na posiedzeniu ministrów finansów EcoFin w styczniu tego roku pojawiały się
    plany opodatkowania lokat bankowych na poziomie 35 proc., lecz nie są one
    wiążące - poinformował wiceminister finansów Andrzej Sopoćko...
    Całość: http://www.e-upr.org/index.php?action=show&object=ar
    ticle&id=2461
    Slodko więć będzie :(
    Pozdr. R.C.

  • 2. Data: 2003-04-16 19:28:39
    Temat: Re: Podatek od lokat 35% w UE !!!
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > plany opodatkowania lokat bankowych na poziomie 35 proc., lecz nie są one
    > wiążące - poinformował wiceminister finansów Andrzej Sopoćko...

    Czy nasz Belka nie załapał przypadkiem posadki jakiegoś
    doradcy w UE? :-))

    A bardziej poważnie - tam istnieje zdaje się, w przeciwieństwie
    do nas, kwota wolna niepodlegająca opodatkowaniu. (co oczywiście
    w niczym nie umniejsza skandaliczności owego chorego pomysłu).

    Pix

  • 3. Data: 2003-04-17 07:12:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 16 Apr 2003 21:28:39 +0200, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >się
    >
    >Czy nasz Belka nie załapał przypadkiem posadki jakiegoś
    >doradcy w UE? :-))

    to byłoby niezłe. Wysłać wszystkich tych magików MinFinów do Brukseli
    i nie wstępować do UE :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2003-04-17 09:45:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plany opodatkowania lokat bankowych na poziomie 35 proc., lecz nie są one
    > wiążące - poinformował wiceminister finansów Andrzej Sopoćko...

    Pisałem o tym w styczniu :-). Nie jest pradą, że nie będzie to wiążące - od
    2007 roku taka stawka ma obowiązywać w całej UE oraz np. w Szwajcarii.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-18 07:22:12
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Pisałem o tym w styczniu :-). Nie jest pradą, że nie będzie to wiążące - od
    > 2007 roku taka stawka ma obowiązywać w całej UE oraz np. w Szwajcarii.

    Tyle tylko, że tam można zrobić z pieniędzmi jeszcze wiele innych rzeczy
    - np. zainwestować we własną firmę. W Polsce można odnieść wrażennie
    znając stosunek do przedsiębiorców jaki ma "wadza", że raczej sobie ona
    tego nie życzy.

    Pzdr: Dogbert