  • 1. Data: 2006-09-28 13:29:47
    Temat: ING wycofanie archiwum :-(
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Tylko przez miesiąc klienci ING mogli "nacieszyć" się swobodnym wglądem
    w całą historię swojego konta :

    "Informujemy, że w dniu 18.09.06r. w systemie ING BankOnLine
    została przywrócona funkcjonalność wyciągów archiwalnych.
    Zmianie uległ okres, za jaki prezentowane są wyciągi
    archiwalne - obejmują okres począwszy od 1.02.2003 r.
    Wyciągi archiwalne za okres poprzedzający 01.02.2003 r.
    dostępne są wyłącznie w Oddziale Banku."

    A w oddziale można zapomnieć o wygenerowaniu PDF-a :-(
    Najwyraźniej ktoś zapomniał o indeksowaniu co zabiło system online ...

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2006-09-28 13:44:27
    Temat: Re: ING wycofanie archiwum :-(
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@i...KILLSPAM.pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > A w oddziale można zapomnieć o wygenerowaniu PDF-a :-(
    > Najwyraźniej ktoś zapomniał o indeksowaniu co zabiło system online ...

    Profesjonalizm pełną gębą ;-)

    Z jednej strony rozumiem, że to sporo danych i wymaga wydajnego system
    BD, ale z drugiej strony to mniejszym bankom się to udało zrobić, to
    może moloch z tradycjami też by się postarał...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-09-28 13:59:45
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Z jednej strony rozumiem, że to sporo danych i wymaga wydajnego system
    > BD, ale z drugiej strony to mniejszym bankom się to udało zrobić, to
    > może moloch z tradycjami też by się postarał...

    Nie narzekajcie. W molochu z tradycjami Pekao SA
    można sięgnąć tylko 3 miesiące wstecz...

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 4. Data: 2006-09-28 16:29:09
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > ale z drugiej strony to mniejszym bankom się to udało zrobić, to
    > może moloch z tradycjami też by się postarał...

    Tu trzeba przeliczyć koszty na zysk, czyli czy warto zrobić dobrze 100
    klientom wydając na ten cel milion zł. Ja nie przypominam sobie, abym
    korzystając o 7 lat z bankowości internetowej zaglądał w historię dalej niż
    1,5 roku.

    *

  • 5. Data: 2006-09-28 16:59:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisal(a):

> [...]
    > klientom wydając na ten cel milion zł. Ja nie przypominam sobie, abym
    > korzystając o 7 lat z bankowości internetowej zaglądał w historię dalej niż

    Ja zaglądam notorycznie - mam pecha, zę co chwilę ktoś chce ode mnie
    pieniądze, które rzekomo już zapłaciłem. Kablówka, facet od którego
    wynajmowałem mieszkanie, ZUS, US, Polkomtel i kolekcja kontrahentów.
    Gdyby nie multi z jego archiwum to miałbym problem ;-)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-09-28 18:53:56
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Ja zaglądam notorycznie - mam pecha, zę co chwilę ktoś chce ode mnie
    > pieniądze, które rzekomo już zapłaciłem.

    Od 7 lat żadna kasa płacona internetem (6-8 miesięcznie) u mnie nie
    zaginęła.

    > Gdyby nie multi z jego archiwum to miałbym problem ;-

    Gdyby większość klientów tego potrzebowała, to zapewne byśmy uruchomili.
    Wszystko jest kwestią potrzeb i X mln. zł na serwery, macierze, licencje
    bazy itp itd.

    *

  • 7. Data: 2006-09-28 19:06:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > co chwilę ktoś chce ode mnie pieniądze, które rzekomo już zapłaciłem.

    No ja sie nie dziwię ;-)))

  • 8. Data: 2006-09-28 20:17:37
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Gdyby większość klientów tego potrzebowała, to zapewne byśmy uruchomili.
    > Wszystko jest kwestią potrzeb i X mln. zł na serwery, macierze, licencje
    > bazy itp itd.

    Skoro jak piszesz ze starszych wyciagów korzysta tylko garstka osób a ING
    musiał wycofać się z tej oferty - świadczy to tylko o amatorstwie
    informatyków. Zresztą popis amatorszczyzny ma się już przy pierwszym
    rejestrowaniu do systemu ING on line - bez urazy.

    pzdr
    j.

  • 9. Data: 2006-09-28 20:33:15
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Skoro jak piszesz ze starszych wyciagów korzysta tylko garstka osób a ING
    > musiał wycofać się z tej oferty - świadczy to tylko o amatorstwie
    > informatyków.

    Informatycy niewiele tu mają do powiedzenia, bo uruchomienie wyciągów za
    okres 5 lat, 10-ciu, 15-tu jest tylko kwestią kasy, a o tym informatycy
    niestety nie decydują. O tym decyduje grupa osób (zwykkle krawaciarzy z
    centrali trzymanych na krótkiej smyczy ING) przeliczająca Twoje X zł płacone
    na utrzymanie konta na koszt systemów/serwerów/dysków umożliwiających to co
    wyżej opisane

    *r*

  • 10. Data: 2006-09-28 20:52:48
    Od: "jst" <l...@W...pl>

> [...]
    > centrali trzymanych na krótkiej smyczy ING) przeliczająca Twoje X zł
    > płacone na utrzymanie konta na koszt systemów/serwerów/dysków

    Kasa jest ważna, ale to nie wszystko. Np. w oddziale ing otrzymuje sie kod
    aktywacyjny do systemu, gdzie. literki i cyfry są wypisane przy pomocy
    drukarki igłowej. Ciężko odróżnić O od Q, I od J itd - prowadzi to do błędów
    interpretacyjnych, a w konsekwencji do kolejnej wizyty w oddziale po nowy
    kod. Takich kwiatków jest więcej. Tu kasa nie ma nic do rzeczy. Widac po
    prostu, że jakis baran który za to odpowiadał jest skrajnie
    nieutalentowany - delikatnie rzecz ujmując

    pzdr