  • 1. Data: 2006-09-28 09:46:48
    Temat: obowiazkowy kredyt do konta ?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    wlasnie przegladam warunki umowy prowadzenia rachunku w jednym z bankow...

    znajduje sie tam nastepujacy zapis:
    "posiadacz rachunku niniejszym wnioskuje o przyznanie linii kredytowej
    w wysokosci X zł, której warunki przyznania i prowadzenia okresla
    Regulamin a warunki cenowe okresla TOiP"

    cos mi tutaj nie gra, taki obowiazkowy cross-selling chyba nie jest
    dozwolony?

    co o tym myslicie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-09-28 10:19:28
    Temat: Re: obowiazkowy kredyt do konta ?
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > Regulamin a warunki cenowe okresla TOiP"
    >
    > cos mi tutaj nie gra, taki obowiazkowy cross-selling chyba nie jest

    Mógłbyś podać jakiś link do tych warunków - albo inne dane, pozwalające
    ocenić tzw. całokształt?

    Pzdr: Witek

  • 3. Data: 2006-09-28 11:24:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:efg5s5$9t0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > okresla Regulamin a warunki cenowe okresla TOiP"
    >
    > cos mi tutaj nie gra, taki obowiazkowy cross-selling chyba nie

    Że można wpisać 0 zł.

    marekz

  • 4. Data: 2006-09-28 12:17:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    mam to tylko w wersji papierowej, niestety

    a ten X to 100 zł - taka wartosc jest wpisana w umowie,
    podejrzewam, ze mozna wiecej, ale 100 zl to obowiazkowe
    minimum

    --
    pozdrawiam
    RobertS