  • 1. Data: 2005-11-16 08:21:07
    Temat: ING OKO - % w dol
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    od 16.11:
    3,75% do 100 000 zl
    4,00% pow 100 000 zl

  • 2. Data: 2005-11-16 10:23:00
    Temat: Re: ING OKO - % w dol
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pit. <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał(a):

    > od 16.11:
    > 3,75% do 100 000 zl
    > 4,00% pow 100 000 zl

    Zmiana niewielka, ale dla nas "dusigroszy" grosik w tą czy w tamtą to różnica
    fundamentalna. Ale i tak dają więcej niż eMax Plus w mBanku. Zależy z której
    strony na to patrzeć.
    Grosiarze (do 100k) będą i tak woleli trzymać na eMax Plus, bo mają te 0,05%
    więcej. Kasiarze (powyżej 100k) wiadomo, że będą bardziej chcieli te 0,2%
    więcej w ING.

  • 3. Data: 2005-11-16 11:03:17
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > więcej. Kasiarze (powyżej 100k) wiadomo, że będą bardziej chcieli te 0,2%
    > więcej w ING.

    hehehe myslisz ze jak ktos ma ponad 100k to wyciska grosiki na lokacie? ;-) bo
    ja mysle ze predzej sobie kupi samochod, mieszkanie albo pojdzie w jakies
    bardziej dochodowe instrumenty - gielda, fundusze inwestycyjne czy cos (nie znam
    sie bo jestem w pierwszej grupie ;-) )

  • 4. Data: 2005-11-16 12:39:17
    Od: "dp" <b...@b...pl>

> [...]
    > ja mysle ze predzej sobie kupi samochod, mieszkanie albo pojdzie w jakies
    > bardziej dochodowe instrumenty - gielda, fundusze inwestycyjne czy cos

    no giełda i fundusze szczególnie ostanio nie rozpieszczają

    więc ING nie jest takim głupim rozwiązaniem

    może ktoś woli pewne 4% niż potencjalną możliwość zysku sporo większego przy
    rownoczesnym sporym ryzyku straty

  • 5. Data: 2005-11-17 11:07:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dlf3a9$jcb$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Michal M wrote:

    > hehehe myslisz ze jak ktos ma ponad 100k to wyciska grosiki na lokacie? ;-) bo
    > ja mysle ze predzej sobie kupi samochod, mieszkanie albo pojdzie w jakies
    > bardziej dochodowe instrumenty -

    Bardziej niż samochód?

    >gielda, fundusze inwestycyjne czy cos (nie znam
    > sie bo jestem w pierwszej grupie ;-) )

    Może oni też się nie znają, a na dodatek szklana kula im się stłukła.

    Renata

  • 6. Data: 2005-11-18 08:10:19
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Bardziej niż samochód?
    bardziej niz lokata na 4% (sory za skrot myslowy ale myslalem ze na tej grupie
    nie ma opornych)

    > Może oni też się nie znają, a na dodatek szklana kula im się stłukła.

    czytaj: gdybym byl w tej drugiej grupie (100k+) to bym sie znal, a w tej chwili
    sie nie znam i znac sie nie potrzebuje gdyz nie grozi mi wejscie do tej grupy
    a przeciez nie bede probowal karkolomnych sztuczek zeby wycisnac 5zl wiecej na
    miesiac z tego co mam...
    pewnie to pic na wode ale w TV leci reklama np funduszy inwestycyjnych z ktorych
    niby da sie wyciagnac 18% rocznie i nikt tam nie mowi o szklanych kulach...

    ps
    mam w domu kupe szklanych kul (takich do podtrzymywania papaieru) bo moja zona
    zbierala - sa wszedzie, na parapetach na meblach, duze, srednie jedna troche
    mniejsza - myslisz ze sie przydadza? ;-)

  • 7. Data: 2005-11-18 15:41:50
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > zbierala - sa wszedzie, na parapetach na meblach, duze, srednie jedna troche
    > mniejsza - myslisz ze sie przydadza? ;-)

    He he...
    Ale się b.gliwiczance (?) dostało ;

  • 8. Data: 2005-11-19 11:11:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dlk1tp$acm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Michal M wrote:

    > bardziej niz lokata na 4% (sory za skrot myslowy ale myslalem ze na tej grupie
    > nie ma opornych)

    Żeby myk ze zwalaniem winy na innych za brak własnej kompetencji
    językowej się udał, trzeba mieć lata praktyki Wałęsy.

    > czytaj: gdybym byl w tej drugiej grupie (100k+) to bym sie znal,

    Ty byś się znał, a kto inny nie. 100k może spokojnie zarobić i
    oszczędzić ktoś, kto o inwestowaniu nie ma wielkiego pojęcia.

    > pewnie to pic na wode ale w TV leci reklama np funduszy inwestycyjnych z ktorych
    > niby da sie wyciagnac 18% rocznie i nikt tam nie mowi o szklanych kulach...

    Gratuluję młodzieńczej naiwności i optymizmu newbie.

> [...]
    > zbierala - sa wszedzie, na parapetach na meblach, duze, srednie jedna troche
    > mniejsza - myslisz ze sie przydadza? ;-)

    Tobie, z taką niezachwianą wiarą w reklamę, na pewno!

    Renata