  • 1. Data: 2005-03-30 13:26:55
    Temat: ING Bank Śląski upraszcza ofertę dla klientów indywidualnych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ING Bank Śląski uprościł ofertę kont dla klientów indywidualnych,
    stawiając na przejrzystość produktów i procedur. Chcąc zachęcić do
    korzystania z elektronicznej obsługi rachunku zrezygnował z pobierania
    opłat za transakcje dokonywane przez Internet i automatyczny serwis
    telefoniczny.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,10018

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-03-30 13:57:55
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    tak a dalej rżną klientów 6zł co miesiąc za prowadzenie konta

    łaski bez

    a te ich darmowe reklamy mnie rozbrajają

    Piotr

  • 3. Data: 2005-03-30 17:04:14
    Od: "Tytus" <S...@...com>

> [...]
    > korzystania z elektronicznej obsługi rachunku zrezygnował z pobierania
    > opłat za transakcje dokonywane przez Internet i automatyczny serwis

    Znowu? Przed miesiacem juz uproscili "taryfy".

    ;)

  • 4. Data: 2005-03-30 22:12:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    PiotrF napisał(a):
    > tak a dalej rżną klientów 6zł co miesiąc za prowadzenie konta

    Nie, no powinni dopłacać przecież.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-03-30 22:28:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> wrote:

    > Nie, no powinni dopłacać przecież.

    ;)
    Ja ostatnio mamie szukalem w Radomiu konta firmowego (wybor padl na
    Multi - Medicus za 1 zl miesiecznie ;) i tak przy okazji spojrzalem na
    oferte w zakresie rachunku osobistego dla niej i dla ojca.
    No i tak popatrzylem - wszystkie banki oparte o bankomaty BZ WBK
    (lacznie z ta instytucja) - tak sobie - bo nie ma zadnej placowki tego
    banku (tak, tak!) ;)
    Co prawda sa Euronety - no ale w przypadku INGa sa to 3 bezplatne
    bankomaty - za Euronet juz jest 1 zl. To juz wlasnie taki mBank czy
    Multi ma wtedy wiecej bezplatnych.
    Tak samo sytuacja przedstawia sie z Millennium. 3 placowki z bankomatami
    na cale 230-tysieczne miasto.

    Na takich terenach jednak powinni pomyslec i dac mozliwosc bezplatnego
    wyplacania z Euronetu, ktorych jest tam 6...

    Jak i tak mam dralowac pol miasta do placowki - to juz wole wlasnie w
    takim Multi gdzie jest jedna placowka, placi sie za prowadzenie podobna
    kwote - a mam 2x wiecej bezplatnych bankomatow...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-03-30 22:30:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    >
    > Na takich terenach jednak powinni pomyslec i dac mozliwosc bezplatnego
    > wyplacania z Euronetu, ktorych jest tam 6...

    Czekaj, ale co Millennium? Przecież Euronety są za darmo.

  • 7. Data: 2005-03-31 07:12:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Czekaj, ale co Millennium? Przecież Euronety są za darmo.

    W tym koncie za 15 zl to i owszem, ale we wszystkich innych kosztuja
    zlotoweczke ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-03-31 08:07:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    > W tym koncie za 15 zl to i owszem, ale we wszystkich innych kosztuja
    > zlotoweczke ;)

    Ano faktycznie :-)