  • 21. Data: 2007-09-19 19:42:47
    Temat: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 20:46, Wojciech Nawara

    > Co to za porównanie? A na międzystrefowe opłaca Ci się bardziej dzwonić
    > z socjalnego?

    Nie. I nigdy na nie nie dzwonie.
    Na infolinie jestem zmuszany przez roznych uslugodawcow coraz
    czasciej, czesto nie majac innej alternatywy.

    Wybrałeś sobie taryfę odpowiednią do ODBIERANIA połączeń i
    > sporadycznych połączeń wychodzących i masz pretensje, że połączenia są
    > drogie...

    Wspomnialem, ze to samo dotyczy pakietu standardowego.

    Pozatym, pomijajac w pelni darmowe 0800, kiedys 0801 laczyly glownie
    za cene pojedynczego impulsu, lub za cene rozmowy lokalnej, dzielona
    na pol, pomiedzy infolinie, a dzwoniacego.
    Infolinie wspomnianego w rozpoczynajacym watek typu zaczely wypierac
    cytowane przezemnie stosunkowo niedawno, chyba od czasu, gdy tpsa
    zaczela wprowadzac oslawione 0300.

  • 22. Data: 2007-09-19 19:46:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 19:34, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 19 Sep 2007 10:18:50 -0700,
    > osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Powiedzcie mi, co wy właściwie załatwiacie przez telefon, że was tak
    > boli ?

    Citi - aktywacje kart i definiowanie kont do mediow.
    Mbank - tez trzeba czasem cos zalatwic.
    Inne banki - podobnie - glownie aktywacja kart czy uslug.
    Czasem reklamacja czy wyjasnienia jakiejs niezgodnosci.

  • 23. Data: 2007-09-19 19:58:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Pozatym, pomijajac w pelni darmowe 0800, kiedys 0801 laczyly glownie
    > za cene pojedynczego impulsu, lub za cene rozmowy lokalnej, dzielona
    > na pol, pomiedzy infolinie, a dzwoniacego.

    Czarujesz. Jaka cena rozmowy lokalnej dzielonej na pół? Impuls co 6
    minut? A jak połączenie było międzystrefowe, to TP dopłacała do interesu?
    Innych wariantów nie było. Impuls za połączenie/połączenie
    lokalne/impuls co minutę. Tyle. Teraz jest dodatkowo 08014 - koszt za
    połączenie równy opłacie za połączenie międzystrefowe.

  • 24. Data: 2007-09-19 20:29:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 21:58, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Czarujesz. Jaka cena rozmowy lokalnej dzielonej na pół? Impuls co 6
    > minut? A jak połączenie było międzystrefowe, to TP dopłacała do interesu?

    Bylo cos takiego w latach 90-ych. Moze krotko, ale bylo - koszt
    rozmowy dzielony pomiedzy dzwoniacego a wlasciciela numeru. Moze
    wlasnie z powyzszych przyczyn zlikwidowano, chociaz sadze, ze
    przyczyna byly raczej trudnosci z rozliczaniem polaczen, gdy namnozyly
    sie rozne warianty planow taryfowych.

    Argument do polaczen miedzystrefowych i "doplacaniu do interesu"
    mozesz zastosowac wlasciwie do kazdej infolinii, to dlaczego stosujesz
    go akurat do tej wersji?

  • 25. Data: 2007-09-19 20:54:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Argument do polaczen miedzystrefowych i "doplacaniu do interesu"
    > mozesz zastosowac wlasciwie do kazdej infolinii, to dlaczego stosujesz
    > go akurat do tej wersji?

    Nie do każdej, bo w pozostałych przypadkach TP zawsze wychodzi na swoje
    - suma opłat ponoszona przez abonenta wywołującego i wywoływanego
    (posiadacza linii 080*) spokojnie wystarcza na pochyłą windę. I suma ta
    NA PEWNO nie wynosi tyle, ile koszt połączenia lokalnego, a odpowiednio
    więcej.
    Nigdy nie było infolinii, w której abonent wywołujący płacił koszt
    połączenia lokalnego dzielony na 2 i abonent wywoływany też koszt
    połączenia lokalnego dzielony na 2 (co w sumie daje koszt połączenia
    lokalnego), gdyż nie wystarczyłoby to nawet na pokrycie kosztów
    połączenia międzystrefowego. Ba, NIGDY nie było linii 080* z opłatą 1
    impuls na 6 minut (poza godzinami nocnymi dla wariantu infolinii, gdzie
    dzwoniący opłaca koszt połączenia lokalnego, czyli np. wspomniane
    08013*), niezależnie od tego ile by miał dopłacać abonent linii 080*.

  • 26. Data: 2007-09-19 21:20:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 22:54, Wojciech Nawara
> [...]
    > (posiadacza linii 080*) spokojnie wystarcza na pochyłą windę. I suma ta
    > NA PEWNO nie wynosi tyle, ile koszt połączenia lokalnego, a odpowiednio

    No i brawo. Sadzisz, ze w czasach, gdy abonenci prywatni mieli jeden
    jedyny typ abonamentu, nie bylo mozliwe przeprowadzenie podobnej
    kalkulacji dla zarobienia na infolinii wspomnianego typu?

> [...]
    > dzwoniący opłaca koszt połączenia lokalnego, czyli np. wspomniane
    > 08013*), niezależnie od tego ile by miał dopłacać abonent linii 080*.

    Piszesz z taka pewnoscia, ze mam przyjac, ze ze 100% dokladnoscia
    znasz wszystkie taryfy na infolinie i inne uslugi od 17-u czy 18-u
    lat, lacznie z okresem przed wykupieniem telekomunikacji przez
    Francuzow i przed rozdzieleniem jej z poczta Polska, oraz
    nietrafionymi produktami szybko wycofywanymi z rynku?

  • 27. Data: 2007-09-19 21:52:47
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > No i brawo. Sadzisz, ze w czasach, gdy abonenci prywatni mieli jeden
    > jedyny typ abonamentu, nie bylo mozliwe przeprowadzenie podobnej
    > kalkulacji dla zarobienia na infolinii wspomnianego typu?

    Szczerze mówiąc - zupełnie nie rozumiem o czym piszesz.

> [...]
    > Francuzow i przed rozdzieleniem jej z poczta Polska, oraz
    > nietrafionymi produktami szybko wycofywanymi z rynku?

    Znowu czarujesz. Wtedy to nikomu się o liniach ulgowych typu 0801 nie śniło.

  • 28. Data: 2007-09-19 21:57:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Znowu czarujesz. Wtedy to nikomu się o liniach ulgowych typu 0801 nie
    > śniło.

    Uściślając - TP wprowadziła numery 0801 w 1999 roku. Wcześniej były
    tylko 0800 - ale tu filozofii nie ma.

  • 29. Data: 2007-09-19 22:16:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 23:52, Wojciech Nawara

    > Szczerze mówiąc - zupełnie nie rozumiem o czym piszesz.

    Zauwazylem

  • 30. Data: 2007-09-19 22:34:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 23:57, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Uściślając - TP wprowadziła numery 0801 w 1999 roku. Wcześniej były
    > tylko 0800 - ale tu filozofii nie ma.

    No coz - jesli sledzisz to i masz 100% pewnosci....
    Pamietalem dokladnie taka forme infolinii, ale byc moze (powtarzam,
    jesli masz 100% pewnosc) firma ktora oferowala kontakt do siebie w ten
    sposob, zle zdefiniowala usluge.

    Zapamietalem to, poniewaz byla to pierwsza nie w pelni bezplatna
    infolinia, z ktorej korzystalem i bylem bardzo zdziwiony nowa forma.