  • 1. Data: 2007-09-18 21:43:08
    Temat: Re: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 23:40, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > 4. Co za idiotycznie skonfigurowany klient poczty wysyła informacje o tym że
    > wiadomość została skasowana?.

    To chyba jesli jest wyslana wiadomosc z zadaniem potwierdzenia odbioru
    moze byc taka zwrotka.
    Nie cwiczylem.

  • 2. Data: 2007-09-18 22:14:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:

    > To chyba jesli jest wyslana wiadomosc z zadaniem potwierdzenia odbioru
    > moze byc taka zwrotka.
    > Nie cwiczylem.

    No wiadomo że jest to związane z żądaniem potwierdzenia odbioru. Ale mimo
    uważam informowanie o kasowaniu bez przeczytania za idiotyczne.

    p. m.

  • 3. Data: 2007-09-19 12:28:26
    Od: rioterini <r...@g...com>

    On 19 Wrz, 00:14, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > No wiadomo że jest to związane z żądaniem potwierdzenia odbioru. Ale mimo
    > uważam informowanie o kasowaniu bez przeczytania za idiotyczne.
    >
    > p. m.

    Witam,
    wiadomość przeczytana wg. np. Outlook'a to taka która była otwarta,
    a istnieje możliwość przeczytania na podglądzie, a ona nadal będzie
    jako nieprzeczytana.
    I takie idiotyczne potwierdzenie jest odsyłane. To wina Micros... a
    nie pracownicy.
    Skoro już w temacie, to dodam, że byłem tam na rozmowie i Pani
    wykazała się całkowity brakiem profesjonalizmu.
    Zero przygotowania z jej strony, rozmawiać się nie chciało i
    współczuje wszystkim, którzy muszą tam iść na rozmowę - dodam, że nie
    na najniższe stanowisku. Wyglądało to mniej więcej tak jakbym poszedł
    do mięsnego porozmawiać ze sprzedawczynią o budowie samolotu bojowego.
    Masakra!

    Pozdrawiam RD

  • 4. Data: 2007-09-19 13:36:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    rioterini wrote:
    [...]
> [...]
    > jako nieprzeczytana.
    > I takie idiotyczne potwierdzenie jest odsyłane. To wina Micros... a

    Tzn Micros.... przyłożył pracownicy pistolet do głowy i kazał OE używać, lub
    tak skonfigurować ?

    p. m.

  • 5. Data: 2007-09-19 13:42:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 15:36:56 +0200,
    osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > Tzn Micros.... przyłożył pracownicy pistolet do głowy i kazał OE używać, lub
    > tak skonfigurować ?

    Nie MS ,tylko "reguły korporacyjne". Poza tym się zgadza.
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 6. Data: 2007-09-19 14:40:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Dnia Wed, 19 Sep 2007 15:36:56 +0200,
    > osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Nie MS ,tylko "reguły korporacyjne". Poza tym się zgadza.

    Tak czy inaczej, "wina" jest po stronie banku ;)

    p. m.

  • 7. Data: 2007-09-19 15:57:41
    Od: "Marko" <m...@o...pl>

> [...]
    >na najniższe stanowisku. Wyglądało to mniej więcej tak jakbym poszedł
    >do mięsnego porozmawiać ze sprzedawczynią o budowie samolotu bojowego.

    oczywiście ten brak profesjonalizmu zaowocował tym, że już się nie odezwali
    ?:)

    --
    pozdr
    Marek