  • 11. Data: 2014-10-12 21:29:33
    Temat: Re: IB Happy Life
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-12 19:33, neoniusz pisze:

    > Co bral czlowiek, ktory to wymyslil to ja nie wiem :D

    Masz psa ?
    - przypnij mu "endomondo" do obroży :D

  • 12. Data: 2014-10-12 21:43:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 października 2014 21:29:33 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Masz psa ?
    > - przypnij mu "endomondo" do obro�y :D

    Yorka ma;)

  • 13. Data: 2014-10-13 03:09:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1ecun$k4r$...@n...news.atman.pl

    > Ja oswoisz krokodyla, to da ci dodatkowo tałzena w 18 m-cy

    Coś czytałem.

    > No ale jak sie bedziesz tylko z nim drażnił
    > to upierdzieli łape do samego łokcia - LOL

    Czyli? Ile miesięcznie będzie zjadał?
    Krokodyl zielony, fotel czerwony...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-10-13 04:07:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m1ce1s$oh5$1@node2.news.atman.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Waldek" m1cd4h$nn7$...@n...news.atman.pl

    > Krokodyl to takie same coś jak klonownice.

    A mozna prosic o tlumaczenie tego slangu?
    Nic nie rozumiem.
    :-(
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-10-13 05:29:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    T...@s...in.the.world writes:

    > A mozna prosic o tlumaczenie tego slangu?
    > Nic nie rozumiem.
    > :-(
    krokodyl to pewnie "kredi agrikol"
    klonownice to pewnie getinnoble + openfinance + idea
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 16. Data: 2014-10-13 10:08:56
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:m1f948$uoi$1@node1.news.atman.pl...

    > "Waldek" m1ecun$k4r$...@n...news.atman.pl

    > Coś czytałem.

    > Czyli? Ile miesięcznie będzie zjadał?
    > Krokodyl zielony, fotel czerwony...

    Zezre całość wypłaconych profitów jesli go bedziesz chcial wczesniej przegonic
    ;)
    a miesiecznie jak nie bedzie karmiony ? - to w zależnosci od wybranego wariantu
    konta

  • 17. Data: 2014-10-13 10:13:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...

    > A mozna prosic o tlumaczenie tego slangu?
    > Nic nie rozumiem.

    Krokodyl ? - LOL - CA Credit Agricole
    Klonownice ? - wszystkie klony p. Czarneckiego, tj. Getiny, Idea Bank, Noble
    itd..

  • 18. Data: 2014-10-13 10:16:34
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Waldek wrote:

    > Zezre całość wypłaconych profitów jesli go bedziesz chcial wczesniej
    > przegonic ;)
    > a miesiecznie jak nie bedzie karmiony ? - to w zależnosci od wybranego
    > wariantu konta

    Jeżeli nie jesteś bardzo młody (27-) to według taryfy opłat i prowizji
    jedynym kontem za które nie ma opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku
    jest "pakiet depozytowy" - bezwarunkowo 0 PLN miesięcznych opłat:

    static.credit-agricole.pl/asset/t/o/i/toip-indywidua
    lni-05102014_7437.pdf

    Oczywiście poza tym są normalnie opłaty na tym koncie za jakieś czynności.
    Np. limit przelewów na 3 w miesiącu, potem przelewy są płatne, etc... Nie
    chce mi się czytać całej taryfy. Poza tym nie wiem na jakich zasadach można
    ten pakiet sobie otworzyć.

    --
    Wysłane z pola.

  • 19. Data: 2014-10-13 16:32:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1g1an$lfe$...@n...news.atman.pl

    > Zezre całość wypłaconych profitów jesli
    > go bedziesz chcial wczesniej przegonic ;)

    Ja nie przegonię -- może moja śmierć przegoni.
    Jestem życzliwie nastawiony do zwierząt finansowych...

    Szczurki, wiewiórki, krokodyle, żabki, owce,
    barany, jelenie, mrówki, świnie...

    > a miesiecznie jak nie bedzie karmiony ? - to w zależnosci od wybranego wariantu
    konta

    Nie są to informacje wyczerpujące temat.
    Mam iść do krokodyla bez informacji? Na rzeź?
    Krokodyl połknął Lukasa -- a w tym Lukasie ludzie
    byli złem koniecznym. :) Jedna z pracowniczek owego
    Lukasa pracowała kiedyś w PeKaO SA -- zażyczyła sobie,
    aby mi Lukas do niczego nie przydał się. I tak stało się!
    Powstała dookoła masa innych banków -- Lukas stał się
    osobliwością trudna do akceptacji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-10-13 16:34:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    > A mozna prosic o tlumaczenie tego slangu?
    > Nic nie rozumiem.

    Co tu tłumaczyć? -- jedno i drugie ,,cieszy się'' złą opinią. :)
    Krokodyl na tę złą opinię zasłużył sobie żrąc Lukasa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'