  • 1. Data: 2014-10-06 11:43:52
    Temat: unieszkodliwienie antenki nowy mc pp debit mbank
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Witam
    Dostałem ostatnio nową kartę debetową mc paypass z tych:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-do-ekon
    ta/
    i teraz muszę pozbyć się paypass, wiem że można wyłączyć na mlinii ale
    wtedy wyłączane są całkowicie transakcje offline wiec to nie jest
    rozwiązanie.
    Skoro bank nie umożliwia zamówienia karty bez PP to jedyny sposób to
    samemu unieszkodliwienie antenki od PP. Wolałbym jakieś nacięcie niż
    metodę z dziurkaczem bo mogą być problemy z płatnością taką kartą przy
    kasie.
    Wiem że w nocy przy mocnym świetle można dostrzec tą antenkę, ale może
    ktoś już przerabiał ten temat i mógłby podpowiedzieć, ewentualnie
    wrzucić jakieś zdjęcie w którym miejscu należy zrobić to nacięcie aby
    przerwać antenkę co by PP przestał działać przy tej konkretnej karcie.
    I jeszcze pytanie czy po takim nacienciu mimo braku płatności PP karta
    na pewno nie wysyła już żadnych danych karty w sensie takim że mimo że
    antenka jest przerwana to można jakimś czytnikiem dane właściciela
    karty zczytać?
    Wiem o tym że można nosić w folii aluminiowej ale to też nie jest
    rozwiązanie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-06 13:36:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-06 11:43, dizel wrote:

> [...]
    > samemu unieszkodliwienie antenki od PP. Wolałbym jakieś nacięcie niż
    > metodę z dziurkaczem bo mogą być problemy z płatnością taką kartą przy

    Co prawda nie odpisze Ci co trzeba zrobic, ale napisze ciekawostke,
    ze w mojej debetowce z mbanku paypass przestal dzialac z dnia na dzien.
    Przestal dzialac, zalapal jeszcze kilka transakcji i umarl calkiem.

    Ciekawe co go wylaczylo. Nie jest to chyba kwestia zdezaktywowania bo na
    pytanie czy cos robili, infolinia zaproponowala wymiane karty na
    "sprawna".

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-10-06 14:27:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    dizel wrote:

> [...]
    > i teraz muszę pozbyć się paypass, wiem że można wyłączyć na mlinii ale
    > wtedy wyłączane są całkowicie transakcje offline wiec to nie jest

    Internet zna przypadki, kiedy do eKonta wydana została bezantenkowa
    karta oferowana z eMaxem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2014-10-07 06:00:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Próbowałem jakoś w ciemności prześwietlić kartę co by znaleźć antenkę,
    ale nie da rady, trzeba by zdzierać farbę z karty.
    Jeśli nie będzie wyjścia to zablokuje PP przez mlinię niestety.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-10-07 17:02:45
    Od: quiris <l...@b...biz>

    http://blog.blaut.biz/2013/02/jak-unieszkodliwic-tec
    hnologie-zblizeniowa-paypass-lub-paywave-na-kacie-pl
    atniczej-przeciecie-anteny.html