  • 1. Data: 2014-10-06 19:48:29
    Temat: interesujący przelew Pocztowy->mBank
    Od: Raff <r...@f...it>

    Dzisiaj przelewałem pieniądze do mBanku. Przelałem z mojego rachunku w
    Pocztowym. Jakież było moje zdziwienie, gdy w mBanku pojawiły się pieniądze w
    okolicach księgowań 2 sesji Elixir (czyli zgodnie z planem), które... nie
    nadeszły z mojego rachunku w B.Pocztowym(!), ale z rachunku należącego do
    B.Pocztowego i to założonego w mBanku (!!) z tytułem płatności "Bank Pocztowy w
    imieniu (i tu moje dane)". (!!!)
    Czy Bank Pocztowy aż tak oszczędza, że "udając" sesje Elixir przesyła pieniądze
    przez swoje rachunki w różnych bankach jak jakiś BlueCash?