  • 21. Data: 2003-09-01 22:09:24
    Temat: Re: HELP - jak zalogowac sie do BPH@Sezam?
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 01 wrz 2003 at 19:52 GMT,
    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):
    > Tak, sprawdz j2re-1_4_2-windows-i586.exe , na mojej Mozilli dziala ;)

    mam java 1.3 i nie działa - jutro zainstaluje 1,4

    Jurek

  • 22. Data: 2003-09-02 17:54:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/2/2003 7:56 PM, Użytkownik Jurek Zielinski napisał:
    > Powiem krótko - nie sądziłem że mówisz prawdę, ale masz rację. To działa

    Wiem, mam, uzywam, musi dzialac ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 23. Data: 2003-09-02 17:56:15
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 01 wrz 2003 at 21:30 GMT,
    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):
    > Wiem, stad moje pytanie :), na tej dziala, wiem, bo korzystam;)

    Powiem krótko - nie sądziłem że mówisz prawdę, ale masz rację. To działa

    mozilla 1,4 + SUN java 1,4 obsługują BPH SEZAM

    co prawda konsola Javy pluje jak zwykle
    "Netscape security model is no longer supported.
    Please migrate to the Java 2 security model instead."
    ale działa. Sun dorobił chyba zgodność do poprzednich modeli security (w
    końcu)

    Jurek

  • 24. Data: 2003-09-02 18:10:17
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Zreszta byl to chyba rowniez CIF - konia z rzedem temu, kto wie na
    > czym polega roznica :)

    pif to login do sezama a cif to numer klienta

  • 25. Data: 2003-09-02 21:02:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 02 Sep 2003 20:10:17 +0200, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    >pif to login do sezama a cif to numer klienta

    moze i teraz juz tak, ale za moich czasow PIF = CIF.
    w kazdym razie dzieki za wyjasnienie, to juz z czystej ciekawosci, bo
    z kontem sie pozegnalem, chociaz nie z bankiem. zdecydowalem sie na KK
    z wizerunkiem mojej uczelni :)

    PG

  • 26. Data: 2003-09-04 21:39:42
    Od: Mariusz Zalewski <kmz*@wp.pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > [...]
    >

    > Nie.

    > Tak, sprawdz j2re-1_4_2-windows-i586.exe , na mojej Mozilli dziala ;)

    Czy rzeczywiście działają wszystkie funkcje Sezama?
    U mnie układ Mozilla 1.3.1 + Java SE 1.4.2_01 pozwala się zalogować,
    obejrzeć historię itp. (to i tak wielki sukces!), ale już próba
    wykonania przelewu kończy się wyświetleniem mikroskopijnego okienka
    podsumowania przelewu i komunikatem w konsoli Javy o błędnym wywołaniu
    jakiejś funkcji.

    Ciekawi mnie, czy jest na to jakaś rada?
    Pozdrowienia,
    Mariusz

  • 27. Data: 2003-09-04 21:46:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/4/2003 11:39 PM, Użytkownik Mariusz Zalewski napisał:

    > Ciekawi mnie, czy jest na to jakaś rada?

    Hmm, u mnie dziala, bynajmniej przy przelewach, sprawdze cala reszte.

    Pozdrawiam.