  • 1. Data: 2009-01-27 10:44:58
    Temat: HALLELUJA,przyszla przesylka e-getin
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Zamawiane 10 stycznia dzis przyszlo.
    Byc moze dlatego ze zadzwonilem w piatek i babka powiedziala ze postara sie
    by w tym tygodniu przyszlo.
    Tak swoja droga do pracownikow getinbanku, wywalcie komunikat na infolinii
    czas oczekiwania ponizej jednej minuty, bo gdy sie dzwoni z komorki i
    10minut
    co chwile slyszy taka informacje to naprawde mozna sie wk.

    No i zostal PolBank, ktos wie czy zamierzajac podpisywac przze kurierow
    umowy ?

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 2. Data: 2009-01-27 10:48:41
    Temat: Re: HALLELUJA,przyszla przesylka e-getin
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Zapomniałbym o najważniejszym. Przysłali teczkę :-)

  • 3. Data: 2009-01-27 10:51:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:44:58 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > Zamawiane 10 stycznia dzis przyszlo.

    No znam dwie osoby, które nadal jeszcze czekają na kuriera, ale jako że
    zakładały deko później niż Ty, to w sumie nie mają się co denerwować ;)

    PS W temacie jest błąd! Powinno być HELLELUJA ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-01-27 10:53:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:44:58 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > No i zostal PolBank, ktos wie czy zamierzajac podpisywac przze kurierow
    > umowy ?

    Ale co zamierzając?
    Ja niedawno podpisałem umowę z Polbankiem przez kuriera.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-01-27 10:56:22
    Od: WW <w...@i...com>

    Kotlet mielony pisze:
    > Zamawiane 10 stycznia dzis przyszlo.

    ja zamówiłem w weekend 17-go, dziś kurier przyjechał z przesyłka z
    Katowic, 7 dni roboczych - całkiem znośnie - mój wniosek był
    2-tysiące-któryś-tam :)

    Pozdrawiam W.

  • 6. Data: 2009-01-27 11:05:44
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 27, 11:44 am, "Kotlet mielony"
    <w...@d...mnie> wrote:
    > Zamawiane 10 stycznia dzis przyszlo.

    Hehe, coś sporo osób akurat dziś dostało. Ja już prawie też,
    zamówienie chyba z 18ego, wniosek numer 3k z kawałkiem.
    Kurier zaraz ma przybyć.

  • 7. Data: 2009-01-27 11:43:56
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Ale co zamierzając?
    > Ja niedawno podpisałem umowę z Polbankiem przez kuriera.

    powaznie? idem poszukac w serwisie takiej opcji.

  • 8. Data: 2009-01-27 12:17:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 12:43:56 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > powaznie? idem poszukac w serwisie takiej opcji.

    Poważnie, tak załatwiłem sobie od nich 2. kartę.
    Dzwonisz do nich, podajesz pewne dane, za godzinę oddzwaniają ze wstępną
    decyzją. Za parę dni jest kurier z papierami do podpisu.

    Można też zostawić telefon, wówczas Polbank oddzwania.

  • 9. Data: 2009-01-27 18:31:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Kotlet mielony napisał(a) w wiadomości: ...
    >Zamawiane 10 stycznia dzis przyszlo.
    >Byc moze dlatego ze zadzwonilem w piatek i babka powiedziala ze postara sie
    >by w tym tygodniu przyszlo.

    A propos - to się czymś różni od "konta internetowego" w Getinie, bo
    niedzisiejszy jestem?...
    Arek

  • 10. Data: 2009-01-27 18:56:44
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 27 sty 2009 o 19:31 GMT, Arek napisał(a):

    > A propos - to się czymś różni od "konta internetowego" w Getinie, bo
    > niedzisiejszy jestem?...

    Rozni sie nazwa markitingowa, i tym ze jak cos tam wczesniej zrezygnujesz
    to jakas kare placisz i chyba karta jest obowiazkowa, chociaz komus podobno
    udalo sie nie wziac karty, ale nie wiem po co tyle zachodu jak mozna wziac
    poprostu ROR+TOP i juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 19:55:47 up 11 days, 10:28, 4 users, ]