  • 1. Data: 2009-01-27 10:51:51
    Temat: Karta kredytowa - brak kary za zwłokę
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Witam
    Czy jest na rynku karta dla której w tabeli opłat i prowizji nie
    przewidziano
    'Opłaty za nieterminową spłatę kwoty minimalnej' - różne warianty nazwy
    w różnych bankach - ta sama kara..

    Łukasz

  • 2. Data: 2009-01-27 11:00:15
    Temat: Re: Karta kredytowa - brak kary za zwłokę
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 11:51, boa <a...@u...poczta.fm> wrote:
> [...]
    > przewidziano
    > 'Opłaty za nieterminową spłatę kwoty minimalnej' - różne warianty nazwy

    Sa karty, gdzie mozesz przesunac o miesiac (przewaznie koszt 1%
    zadluzenia) termin splaty - np. Polbank)

    Nie slyszalem o KK, ktora nie mialaby jakiejs formy sciagniecia oplaty
    za taka nieterminowosc

    Jesli z jakis przyczyn przewidujesz niemoznosc techniczna dostepu do
    KK przez net lubi wyciagow papierowych, to najlepiej dobrac sobie KK,
    ktora bedzie placona automatycznie poleceniem zaplaty z konta
    bankowego.

  • 3. Data: 2009-01-27 11:34:18
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana boa <a...@u...poczta.fm> napisała:

> [...]
    >przewidziano
    >'Opłaty za nieterminową spłatę kwoty minimalnej' - różne warianty nazwy

    Przecież bank musi na czymś zarabiać :-)

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2009-01-27 11:49:21
    Od: "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    boa <a...@u...poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    > przewidziano
    > 'Opłaty za nieterminową spłatę kwoty minimalnej' - różne warianty nazwy

    Nordea Aspiracje Standard
    Nordea Aspiracje Gold
    Nordea Platinum
    Nordea BOMI

    Opóźniona spłata lub brak spłaty minimalnej kwoty bez opłat

    http://www.nordea.pl/_items/old/upload/ki_tabela_20_
    11_2008.pdf

  • 5. Data: 2009-01-27 12:18:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 12:34:18 +0100, gornik napisał(a):

    > Przecież bank musi na czymś zarabiać

    Są takie, które robią to prawidłowo, czyli liczą odsetki, nie karę umowną.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-01-27 12:26:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 12:49, "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

> [...]
    > Nordea Platinum
    > Nordea BOMI
    >
    > Opóźniona spłata lub brak spłaty minimalnej kwoty         bez opłat

    A wyslanie wezwania do zaplaty (20zl) to pies? :)

  • 7. Data: 2009-01-27 13:20:03
    Od: "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > A wyslanie wezwania do zaplaty (20zl) to pies? :)

    Aha, tutaj to schowali! :) I pewnie jeszcze "Tymczasowe zablokowanie karty"
    za 20 zl.

    Kreatywne! Widze, ze musze sie jeszcze duzo nauczyc. :)

  • 8. Data: 2009-01-28 21:09:54
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:

    11_2008.pdf

    > A wyslanie wezwania do zaplaty (20zl) to pies? :)

    Zdarzylo mi sie miec pare dni obsuwy, bank sam splacil kwote minimalna z
    jakiegos rachunku technicznego, pozniej ode mnie odebral z odsetkami,
    ale wezwania za dwie dychy nie dostalem ;)

    Wieslaw

  • 9. Data: 2009-01-28 22:38:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 28 Sty, 16:09, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jakiegos rachunku technicznego, pozniej ode mnie odebral z odsetkami,
    > ale wezwania za dwie dychy nie dostalem ;)

    Czy jestes generalnie zadowolony z ich karty i uslug?

  • 10. Data: 2009-01-29 17:32:36
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    bradley.st wrote:
    > Czy jestes generalnie zadowolony z ich karty i uslug?

    Z ich uslug - tak, ale karta jest kiepska, ze wzgledu na obowiazkowe
    ubezpieczenie. Ale za to ma dobre kursy walut... Hmm do jednorazowych
    platnosci i splaty *przed* wygenerowaniem wyciagu (w tym momencie
    liczone jest ubezpieczenie od salda) jest niezla :)

    Wieslaw