  • 1. Data: 2009-01-26 19:05:58
    Temat: Siedmiodniowa struktura
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Ktos probowal? Wyglada ciekawie: http://pb.bzwbk.pl/64722

  • 2. Data: 2009-01-26 19:17:40
    Temat: Re: Siedmiodniowa struktura
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:glkqku$q9l$1@node1.news.atman.pl...
    > Ktos probowal? Wyglada ciekawie: http://pb.bzwbk.pl/64722

    Te bariery i odpowiadające im odsetki są tak wyliczone, że się to klientowi
    przeciętnie rzecz biorąc nie może opłacać.

    Po prostu fajnie pomyślany totolotek w przebraniu. Tragedią w porównaniu do
    normalnej gry na fx jest to, że masz tu nieodwracalnie zdeterminowany moment
    wyjścia, zyskiem to, że nie możesz stracić kapitału.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-26 20:14:23
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Te bariery i odpowiadające im odsetki są tak wyliczone, że się to
    > klientowi przeciętnie rzecz biorąc nie może opłacać.

    Masz na mysli fakt, ze jak zagrasz samodzielnie na opcjach, to zarobisz
    wiecej? Pisza, ze procent to 12 do 27 w skali roku, jesli uda sie to
    osiagnac to calkiem niezly zysk.
    No i to -- jak sam zauwazyles -- przy gwarancji kapitalu.

    Ciekawe ile kosztuje taka szklana kula, model 7 dni naprzod... Mozna
    powiedziec, ze dalbym za taka kazde pieniadze ;) (w ratach).

  • 4. Data: 2009-01-26 21:13:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Masz na mysli fakt, ze jak zagrasz samodzielnie na opcjach, to zarobisz
    > wiecej?

    Tego nie napisałem, choć tak, zarobię więcej jak wskazują dane historyczne.
    Napisałem tylko, że bank z pewnością zasymulował to na danych historycznych
    i wyszło mu, żekoszt tak pozyskanego pieniądzabędzie niższy niż koszt
    pozyskania go ze zwykłych lokat lub z rynku międzybankowego.

    > Pisza, ze procent to 12 do 27 w skali roku, jesli uda sie to osiagnac to
    > calkiem niezly zysk.

    Jeśli się natomiast nie uda to 0%. Poza tym jest jeszcze bezwładność.
    Oprocentowanie rachunku jest 0%,a zapewne nie będziesz zawierał tych
    quasi-opcji w trybie ciągłym.

    Produkt jest fajny w porównaniu do tego co proponuje BRE, ale jego sens
    finansowy wydaje mi się z punktu widzenia klienta ograniczony. Zresztą część
    opcji też jest "z gwarancją kapitału" (z dobrym przybliżeniem), a do
    zyskania jest znacznie więcej.

    marekz

  • 5. Data: 2009-01-27 08:03:51
    Od: k...@o...pl

    On 26 Sty, 22:13, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    >Zresztą część
    > opcji też jest "z gwarancją kapitału" (z dobrym przybliżeniem), a do
    > zyskania jest znacznie więcej.
    jakie?

  • 6. Data: 2009-01-27 10:25:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > opcji też jest "z gwarancją kapitału" (z dobrym przybliżeniem), a do
    > zyskania jest znacznie więcej.
    jakie?

    Fatalnie to ująłem, sorry. Naturalnie nie ma opcji "z gwarancją kapitału"
    nawet w przybliżeniu (zawsze można stracić całą zapłaconą premię).
    Usiłowałem napisać, że może być znacznie więcej potencjalni do zyskania niż
    do stracenia.

    marekz