  • 1. Data: 2006-03-15 12:50:59
    Temat: Godziny sesji w bankach. Gdzie?
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Witam,
    Czy wiecie gdzie uciekła taka fajna strona z czasami sesji w bankach?
    Była tu: http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php
    ale już nie ma, a google nie bardzo się kwapią coby pomóc ...
    Dzięki i pzdr
    jareka

  • 2. Data: 2006-03-15 13:42:51
    Temat: Re: Godziny sesji w bankach. Gdzie?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    jareka <jarkita@_usun_to_interia.pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy wiecie gdzie uciekła taka fajna strona z czasami sesji w bankach?
    > Była tu: http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php

    To była moja strona, w tej chwili z braku lepszego miejsca, mam ją tylko
    tu: (nie ma PHP więc jest tylko tekstowo):
    http://217.17.47.111/money/accnts-param

    Za jakiś czas powieszę gdzieś coś lepszego, i zaktualizuję, proszę się
    nie niepokoić. W Inteligo się ciut pozmieniało, może zaraz poprawię.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2006-03-15 13:49:47
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > http://217.17.47.111/money/accnts-param

    Już poprawiłem godziny sesji Inteligo i niektóre prowizje w BZWBK, jak
    coś jeszcze jest nie tak proszę dać znać.

  • 4. Data: 2006-03-15 14:48:49
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local

    > Już poprawiłem godziny sesji Inteligo i niektóre prowizje w
    > BZWBK, jak coś jeszcze jest nie tak proszę dać znać.

    Owszem, są "nie tak" godziny MultiBanku i mBanku,
    konkretnie pisząc pora trzeciej sesji przychodzącej
    sie juz jakiś czas temu zmieniła. Źródła:
    http://www.multibank.pl/pomoc/faq/?z=1423&t=1434#144
    1
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2006-03-15 14:58:58
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:

    > Owszem, są "nie tak" godziny MultiBanku i mBanku,
    > konkretnie pisząc pora trzeciej sesji przychodzącej
    > sie juz jakiś czas temu zmieniła. Źródła:
> [...]

    I to na wcześniejszą, miłe. Już poprawiłem, dzięki.

  • 6. Data: 2006-03-15 19:08:53
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 13:50:59 +0100, jareka napisał(a):

    > Czy wiecie gdzie uciekła taka fajna strona z czasami sesji w bankach?

    http://www.bwportal.pl/Web_Links-index-req-visit-lid
    -174.phtml

    Pozdrwiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 7. Data: 2006-03-15 19:10:11
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local...

    1
    11,1#174

    > I to na wcześniejszą, miłe. Już poprawiłem, dzięki.
    >
    > --
    > Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info

    coś chyba z ING jeszcze nie tak,
    wychodzace przelewy sa do 11:30 (wysylaja I lub II sesja).

    pit.

  • 8. Data: 2006-03-15 19:28:49
    Od: Miernik <m...@f...org>

    pit. <petero2@o2_spam_.pl> wrote:

    > coś chyba z ING jeszcze nie tak,
    > wychodzace przelewy sa do 11:30 (wysylaja I lub II sesja).

    Ale druga to jest tylko dla posiadaczy tych droższych kont.
    Przy zwykłym najtańszym koncie wysyłają tylko I sesją. Przynajmniej
    kiedyś tak było, czy coś się zmieniło?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 9. Data: 2006-03-15 19:38:49
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Bronislaw Wolyniec <w...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    > http://www.bwportal.pl/Web_Links-index-req-visit-lid
    -174.phtml

    http://emespe.net.pl/index.php?art=287 jeżeli już, po co przechodzić
    przez jakieś przekierowanie?

    Poza tym informacje tam podane są jakieś dziwne, w wielu przypadkach
    notka "Aby przelew wyszedł tego samego dnia, musi zostać zlecony dp
    godziny" i tu podana godzina inna niż godzina godzina ostatniej sesji
    wychodzące, zwykle trochę wcześniejsza. To jest jakieś nieporozumienie.
    Nie mówiąc o tym że przy kilku bankach występuje ze 4 lub 5 sesji,
    gdzieniegdzie w ogóle nic się kupy nie trzyma...

  • 10. Data: 2006-03-15 19:40:19
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local...

    > Ale druga to jest tylko dla posiadaczy tych droĹźszych kont.
    > Przy zwykłym najtańszym koncie wysyłają tylko I sesją. Przynajmniej
    > kiedyś tak było, czy coś się zmieniło?
    >
    > --

    info wzialem z ich strony,
    tam nic nie ma o zroznicowanie ze wzgledu na typ konta.
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32000

    pit.