eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2006-03-15 09:25:37
    Temat: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Od: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>

    Witam wszystkich.

    Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)

    Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.

    Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!

    Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    zaplacic za przesylke...
    Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    dokumentow :)

    Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...

    Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    tonem, jak mi probowano wmowic...

    Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?

    --
    Marcin Kolos


  • 2. Data: 2006-03-15 09:55:09
    Temat: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Marcin K. napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    >
    > Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    > postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)
    >
    > Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    > u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    > otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    > Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    > 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    > przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
    >
    > Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    > przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
    >
    > Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    > Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    > zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    > skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    > _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    > zaplacic za przesylke...
    > Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    > dokumentow :)
    >
    > Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    > przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    > reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
    >
    > Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    > polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    > nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    > tonem, jak mi probowano wmowic...
    >
    > Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    > do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
    >
    > --
    > Marcin Kolos

    ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
    zmień bank


  • 3. Data: 2006-03-21 13:51:38
    Temat: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Od: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>

    sg napisał(a):
    > Marcin K. napisał(a):
    >> Witam wszystkich.
    >>
    >> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    >> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej
    >> grupy :)
    >>
    >> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    >> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    >> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    >> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    >> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    >> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
    >>
    >> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    >> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
    >>
    >> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    >> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    >> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    >> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    >> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    >> zaplacic za przesylke...
    >> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    >> dokumentow :)
    >>
    >> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    >> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    >> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
    >>
    >> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    >> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    >> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    >> tonem, jak mi probowano wmowic...
    >>
    >> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    >> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
    >>
    >> --
    >> Marcin
    >
    > ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
    > zmień bank

    I sprawa sie wyjasnila - Bank zmienil podejscie, stwierdzil ze co prawda
    dzownilem po kuriera do nich, ale pod zly numer. Oczywiscie, choc na
    billingu mam tylko telefon pod wlasciwy numer u nich wyszlo inaczej :)
    I paczke odebrali i zalozyli konto. W sumie wiec najwazniejsza sprawa
    zalatwiona, szkoda jednak ze na poczatku wspolpracy takie przejscia mi
    zafundowali.

    Moze nie szczesliwy, lecz nie niezadowolony posiadacz konta e-direct.


    --
    Marcin K.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1