  • 1. Data: 2003-05-30 16:46:04
    Temat: Gdzie zalozyc konto dolarowe?
    Od: "DareG" <d...@W...pl>

    Witam,
    wyjeżdzam do u$a i mam problem, w jakim u nas banku założyć konto
    dolarowe, najlepiej za friko prowadzenie.
    Posiadam konto zlotowkowe w PKO BP, aby zalozyc dolarowe nalezy wplacic
    i utrzymywac tam 100$, porażka! Moze jakies inne sugestie?

    DareG

  • 2. Data: 2003-05-30 18:06:28
    Temat: Re: Gdzie zalozyc konto dolarowe?
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Posiadam konto zlotowkowe w PKO BP, aby zalozyc dolarowe nalezy wplacic
    > i utrzymywac tam 100$, porażka! Moze jakies inne sugestie?

    W PEKAO SA tez musisz wplacic 100 ale nie musisisz utrzymywac.
    W BZWBK masz dodatkowo widoczne przez internet i teoretycznie nalezy trzymac
    nie mniej niz 50 (w praktyce mozna mniej). Poza tym WBK ma teraz chyba
    najlepsze % lokat walutowych.

  • 3. Data: 2003-05-30 21:45:46
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > Posiadam konto zlotowkowe w PKO BP, aby zalozyc dolarowe nalezy wplacic
    > i utrzymywac tam 100$, porażka! Moze jakies inne sugestie?

    Moze wyprobuj Millenium, otwarcie bez wplaty, co do oplat to w przypadku
    samego rochunku USD wole sie nie wypowiadac, ale razem z kontem zlotowkowym
    jest gratis (tzn placisz tylko za zlotowkowe). Duzy plus to mily dotep przez
    internet do rachunkow.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-05-30 23:53:37
    Od: e...@p...onet.pl

    > W BZWBK masz dodatkowo widoczne przez internet i teoretycznie nalezy trzymac
    > nie mniej niz 50 (w praktyce mozna mniej). Poza tym WBK ma teraz chyba
    > najlepsze % lokat walutowych.

    dupa, panie dzieju! wlasnie wszedlem na ich strone, a tam oproc. a vista 0 proc!
    lokaty miesieczne tez marniutko.

    maysle ze z czystym sumieniem moge polecici zamiast tego konta OKO walutowe w
    (tak opluwanym skadinad ostatnio) ING BSK.
    prowadzenie za free, pierwsza wyplata w mies. takoz (dopiero za kazada nastepna
    5 zl).
    oprocentowanie na www.ing.pl, bodaj 1,50 za EUR i 0,65 za USD - calkiem
    przyzwoicie nawet w porownaniu do wielu lokat.
    dostep przez net tez mozna miec, tylko trzeba otworzyc (i potem ew. zamknac)
    ROR. niestety tylko podglad, bez przewalutowan.

    rgds

  • 5. Data: 2003-05-31 06:59:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał:

    > maysle ze z czystym sumieniem moge polecici zamiast tego konta OKO walutowe w
    > (tak opluwanym skadinad ostatnio) ING BSK.

    Albo walutowe w Multi, tyle że za 1zl/mc
    http://www.multibank.pl/oferta/rwalutowe.jhtml
    Euro chyba 1,5%, lokaty w Euro też są niezłe; Usd takie sobie.

  • 6. Data: 2003-05-31 09:58:09
    Od: "DareG" <d...@W...pl>

    Dnia 2003-05-30 DareG wydumał(a):

    Dzieki wielkie za rady! Zdecyduje sie albo na Millenium, albo na Multi.

    DareG

  • 7. Data: 2014-01-09 10:04:43
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2003 18:45:46 UTC+2 użytkownik DareG napisał:
    > [...]
    Podciągam wątek, bo jestem obecnie zainteresowana kontem w dolarach z tym, że
    ja nigdzie nie wyjeżdżam. Cóś się zmieniło w tych bankach? PKO BP daje 1% na
    koncie i trzeba otworzyć w Oddziale wpłacając gotówkę (nie wiem jakie są koszty
    prowadzenia r-ku).

    --
    Wszystkiego Najlepszego z Nowym Rokiem :)
    JM

  • 8. Data: 2014-01-09 11:03:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 9 Jan 2014 01:04:43 -0800 (PST)
    JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > PKO BP daje 1% na koncie i trzeba otworzyć w Oddziale wpłacając
    > gotówkę (nie wiem jakie są koszty prowadzenia r-ku).

    Niedawno sie tym interesowalem, i wyszlo mi mniej wiecej tak:

    - mBank - darmowe konto dolarowe, ale nie ma do tego zadnej karty
    platniczej; przelewy na inne konta USD, nawet w mBanku, dosc drogie,

    - Pekao - konto, wraz z karta VISA, kosztuje ok. 3 USD / mies; darmowe
    przelewy na inne konta USD w Pekao,

    - BPH - o ile pamietam, konto wraz z karta VISA darmowe; przelew do
    innego banku dosc drogi.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 9. Data: 2014-01-09 18:30:15
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-01-09 11:03, Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    > przelewy na inne konta USD w Pekao,
    >
    > - BPH - o ile pamietam, konto wraz z karta VISA darmowe; przelew do

    To jeszcze dołóż Alior Kantor

    Paweł

  • 10. Data: 2014-01-10 14:25:29
    Od: m...@g...com

> [...]
    > Posiadam konto zlotowkowe w PKO BP, aby zalozyc dolarowe nalezy wplacic
    > i utrzymywac tam 100$, porażka! Moze jakies inne sugestie?

    W pko nie trzeba trzymać na rachunku 100$. Kwota może być dowolna,ale dopiero powyżej
    tych 100$ naliczane są odsetki. To jest fajne konto - płacę 5 zł miesięcznie, ale mam
    do niego dostęp przez internet, mam darmowe wpłaty i wypłaty w oddziałach, które są
    niemal wszędzie.