  • 1. Data: 2003-05-30 17:29:05
    Temat: Re: [LUKAS] karta ID
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Dziś oddałem kartę identyfikacyjną w oddziale Lukas Banku.

    A ja wlasnie dzisiaj pozegnalem Lukas'a... Bardzo wszystko sprawnie i
    bezproblemowo. Tak powinno byc w kazdym banku ;))

    Seb

  • 2. Data: 2003-05-31 15:30:34
    Temat: [LUKAS] karta ID
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Dziś oddałem kartę identyfikacyjną w oddziale Lukas Banku.

    Od czerwca będzie można ustawić sześciocyfrowy kod PIN, który będzie służył
    do identyfikacji w oddziałach.

    LukasLinia twierdziła, że już można ten PIN ustawiać, ale jednak nie. Mój
    oddział [Ruda Śląska] twierdzi, że dopiero od jutra, czyli praktycznie od
    poniedziałku.

    Identyfikacja będzie się odbywała poprzez podanie na PINpadzie trzech losowy
    wybranych cyfr z kodu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-05-31 20:58:53
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Identyfikacja będzie się odbywała poprzez podanie na PINpadzie trzech losowy
    > wybranych cyfr z kodu.

    No i bardzo dobrze. Byly na grupie glosy, ze to krok wstecz
    a IMHO to dobre rozwiazanie bo te 6 cyfr wyciagne sobie
    z jakiegos innego identyfkatora i nie zapomne :-) a podstawa
    weryfikacji i tak bedzie DO. Tej zielonej karty jakos nigdy
    nie mialem przy sobie o pamietaniu pinu do niej nie wspominam :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-01 07:03:34
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A ja wlasnie dzisiaj pozegnalem Lukas'a... Bardzo wszystko sprawnie i
    > bezproblemowo. Tak powinno byc w kazdym banku ;))

    a dostales to na pismie ? a jesli dostales, to czy to pismo jest poprawnie
    sformulowane ?
    bo ja mialem z tym powazne klopoty,

  • 5. Data: 2003-06-01 18:10:35
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > a dostales to na pismie ? a jesli dostales, to czy to pismo jest poprawnie
    > sformulowane ?
    > bo ja mialem z tym powazne klopoty,

    Bylem w placowce, oddalem token (kwitek mam na to), oddalem karte (kwitek),
    dysponentka zadzwonila 'gdziestam' i glos z tamtąd powiedzial, ze jeszcze mi
    się odsetki należą. Kolejny kwitek. O po sprawie.

    Seb

  • 6. Data: 2003-06-02 12:39:49
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > A ja wlasnie dzisiaj pozegnalem Lukas'a... Bardzo wszystko sprawnie i
    > bezproblemowo. Tak powinno byc w kazdym banku ;))

    A słyszeliście o podwyżce opłat i prowizji w LUKAS Banku!!!! :((

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 7. Data: 2003-06-02 13:07:55
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > A słyszeliście o podwyżce opłat i prowizji w LUKAS Banku!!!! :((

    NIe slyszalem wczesniej, ale ciesze sie, ze intuicja mnie nie zawiodla ;)

    Seb

  • 8. Data: 2003-06-02 17:37:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > weryfikacji i tak bedzie DO. Tej zielonej karty jakos nigdy
    > nie mialem przy sobie o pamietaniu pinu do niej nie wspominam :-)

    Dokładnie.

    Właśnie dziś ustawiłem sobie 6-cyfrowy PIN. Mają do tego takie nowe PINpady.
    Nie sprawdzałem w praktyce, ale PINpad ma wyświetlać, które cyfry będą
    potrzebne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-06-02 17:42:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pit" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > A słyszeliście o podwyżce opłat i prowizji w LUKAS Banku!!!! :((

    Nie. Może jakieś bliższe info? W oddziale nie mieli nowych tabel, na www też
    jest ciągle tabela z listopada.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-06-02 19:08:17
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Nie. Może jakieś bliższe info? W oddziale nie mieli nowych tabel, na www
    też
    > jest ciągle tabela z listopada.

    Tutaj. Podwyzki glownie za potwierdzenia. No i (un)famous zmiana 0800 na
    0801 :((

    http://www.lukasbank.pl/obanku.asp#w111

    pzdr
    Seb

    p.s. Dzisiaj był kurier Stolicy po wniosek załozenia VW. Super. Szybko i
    sprawnie. Teraz liczę im czas do otwarcia.