  • 1. Data: 2007-04-15 05:08:50
    Temat: Gdzie przeniesienie 2KK bez formalnosci.
    Od: "MarcinB" <a...@W...gazeta.pl>

    Chciałbym przenieść KK z PKOBP i Citiego- gdzie najłatwiej, bez formalności -
    wyciągi + ew. mógłbym przynieść zasiwdczenie o zarobkach.

    Jakie banki dadzą zsumowany limit 2KK? I gdzie najszybciej wydają.

    Nie interesuje mnie GP (no chyba, że miałby wynościć 10 dni :))
    Karta do płacenia w PL (żadko zagranicą wiec przelicznik obojętny)
    KK są zawsze spłacane w 100% wiec nie potrzebna jest spłąta zadłużenia przez
    inny bank i bez rezygnaji z tych kart :)

    Pozdr.

  • 2. Data: 2007-04-15 05:55:08
    Temat: Re: Gdzie przeniesienie 2KK bez formalnosci.
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > Jakie banki dadzą zsumowany limit 2KK? I gdzie najszybciej wydają.

    A patrzyłeś na vwbank.pl ?

    mirka

  • 3. Data: 2007-04-15 10:20:57
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarcinB napisał(a):

    > Jakie banki dadzą zsumowany limit 2KK? I gdzie najszybciej wydają.

    Millennium.

  • 4. Data: 2007-04-15 19:35:35
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Millennium.

    I Raiffeisen.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-17 19:09:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:evstvd$du8$1@kushnir.sileman...

    > Millennium.

    Ja wlasnie zamienilem mBankowa VG na Millennijnego zoltego Amexa, do konca
    kwietnia promocja i daja bez oplaty :).
    A tak na marginesie, Goldowy Amex Millennium to karta do ktorej jest mozliwy
    najnizszy ze znanych mi limitow... bo tylko 500 PLN, nie wiem jakie maja
    minimalne warunki dochodowe, ale teoretycznie jest mozliwe zamienienie
    Fortisowej Fotokarty z limitem 1 000 pln na zlotego Amexa ;).

    MK

  • 6. Data: 2007-04-17 20:14:52
    Od: "Marcin B" <a...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > minimalne warunki dochodowe, ale teoretycznie jest mozliwe zamienienie
    > Fortisowej Fotokarty z limitem 1 000 pln na zlotego Amexa ;).

    No własnie złożyłem wniosek o AmExa, mam tylko doniesc 3 wyciągi.

    Ale wziąłem greena, bym wczesniej zajrzał na strone to moze bym sie skusił
    na Golda :P

    A ile czasu czekałes na tego AmExa po dostarczeniu wyciągów ?

  • 7. Data: 2007-04-17 20:28:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin B" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > na Golda :P
    >
    > A ile czasu czekałes na tego AmExa po dostarczeniu wyciągów ?

    Skladalem przed samymi swietami, wczoraj dostalem tel zeby przyjsc do
    oddzialu i podpisac dokumenty, dzis podpisalem, dostalem PIN, wieczorem
    karta sie pokazala w millenecie (moge ja juz aktywowac) a fizycznie ma byc
    przed konce tygodnia. Tak, wiec standard, 2-3 tyg. Byc moze mial tu jeszcze
    jakis wplyw okres swiateczny.

    MK

  • 8. Data: 2007-04-24 19:14:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > karta sie pokazala w millenecie (moge ja juz aktywowac) a fizycznie ma byc
    > przed konce tygodnia. Tak, wiec standard, 2-3 tyg. Byc moze mial tu

    Odebralem dopiero dzis. Jeszcze nie udalo mi sie przetestowac, mam nadzieje,
    ze floor limit bedzie jeszcze wyzszy i moze na stacjach benzynowych bedzie
    chodzila bez autoryzacji ;).
    Karta wezszy pasek od greena, zapewne nie ma na nim miejsca na 3 sciezke.
    Smieszne jest to, ze w miejscu member since jest obecny rok, a nie ten ktory
    mam na greenie. W Citi jest rok wydania pierwszej karty w danym systemie.

    MK

  • 9. Data: 2007-04-24 19:39:26
    Od: "Marcin B" <a...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    ktory
    > mam na greenie. W Citi jest rok wydania pierwszej karty w danym systemie.

    Czyli w sumie czekałeś tydzien od podpisania umowy

    U mnie był dzis kurier z dokumentami i tez mysle ze kartę szybciutko
    przyslą :)) Bo ostatnia moja KK "szła" ponad 1,5 miesiaca od złożenia
    wniosku :))

  • 10. Data: 2007-04-24 19:53:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.04.2007 MK <m...@i...pl> napisał/a:

    > Ja wlasnie zamienilem mBankowa VG na Millennijnego zoltego Amexa, do konca
    > kwietnia promocja i daja bez oplaty :).

    A jakieś warunki? Na WWW nic nie ma, albo nie umiem znaleźć. Wymagają
    wypowiedzenia starej karty? Odbywa się to bezproblemowo a'la Raifeissen w
    zeszłym roku (poszedłem, wypełniłem wniosek i dostałem kartę na podstawie
    ostatniego wyciągu, chociaż jestem mocno problematyczny dla banków -
    nieuregulowane wojsko, działalność gospodarcza, młody wiek), czy też trzeba
    nosić papiery?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/