  • 1. Data: 2007-04-15 04:48:08
    Temat: W którym banku KK z fajnym ubezpieczeniem
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Oczywiście chodzi o ubezpieczenie podróżne i KL, raczej do golda bo do
    zwykłych nic nie dodają, a napewno nic fajnego. Ważne, żeby nie trzeba było
    opłacać podróży kartą (jeźdzę głównie swoim samochodem), żeby sumy
    ubezpieczenia były przyzwoite i żeby nie było jakichś bandyckich wyłaczeń.
    Oczywiście najlepiej karta na pierwszy rok za free. :)
    Moze ktoś przerabiał temat?, ja w każdym razie patrzyłem na OWU golda z
    mbanku i sie nie nadaje:/
    z góry dzieki
    Arek

  • 2. Data: 2007-04-15 05:02:56
    Temat: Re: W którym banku KK z fajnym ubezpieczeniem
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-15, turczy <turczy> wrote:
> [...]
    > Oczywiście najlepiej karta na pierwszy rok za free. :)
    > Moze ktoś przerabiał temat?, ja w każdym razie patrzyłem na OWU golda z

    A może tak najpierw archiwum? Na przykład z wczoraj...

    Renata

  • 3. Data: 2007-04-15 09:39:34
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > A może tak najpierw archiwum? Na przykład z wczoraj...

    Jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej zamilcz.

    Ad mertum: polecam vwbank

    mirka