  • 1. Data: 2007-04-14 07:02:35
    Temat: KK mBank (naciągactwo) - i Wy to tolerujecie?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Witam.

    Od razu do rzeczy, a komentarze później:

    Regulamin, R.V p. 4.:
    "Wszelkie transakcje dokonane z użyciem PIN traktowane są przez mBank jako
    transakcje dokonane przez Użytkownika karty"

    - taki punkt regulaminu skłonił już mnie wcześniej do rezygnacji z usług
    banku, który na siłę uszczęśliwił mnie parę lat temu kartą chipową.

    Zmuszenie użytkownika do wklepywania PIN w każdym supermarkecie ("żadna"
    intymność, brak osłonki wokół pin-padu, nagrywanie tego na video, do
    którego byle-ochroniarz ma dostęp itd) - kolosalnie zwiększa ryzyko
    podglądnięcia PINu. A przy takim punkcie w regulaminie - bank bez wysiłku
    może odrzucić każdą reklamację, jeśli faktycznie użyto prawidłowego PINu i
    np. skradzionej karty.

    Sam korzystam z karty, w której regulaminie takiego warunku nie ma.

    Tylko głosując nogami, czyli rezygnując z kart z tak bandyckim regulaminem
    możemy zmusić banki do współpracy. ;)

    Żona moja dostała z mB propozycję KK jakoby dla "wyjątkowych" klientów.
    Nie wiem na czym polega wyjątkowość mojej żony (no, w sumie, to _JA_ wiem,
    ale chyba nie jest wyjątkowa jako klient banku ;) ) - jej pensja rzędu
    2kpln, oszczędności brak. Czyli czyste mydlenie oczu. Takie podejście
    obraża moją inteligencję.
    Dołączony regulamin wydrukowany jest czcionką o wysokości 1.6mm. Stary
    chwyt.

    Oj - znielubiłem mBank. Bardzo.

    --

    Tnx. Bzdr.

  • 2. Data: 2007-04-14 07:43:17
    Temat: Re: KK mBank (naciągactwo) - i Wy to tolerujecie?
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości

    Urwales sie z choinki??

    KK mbanku to jedne z lepszych kart na rynku wlasnie dlatego ze nie trzeba
    potwierdzac transakcji PINem a jedynie podpisem w przeciwienstwie do wielu
    innych bankow, ktore reklamuja sie bezpieczenstwem a zadaja potwierdzania
    PINem...

  • 3. Data: 2007-04-14 07:54:04
    Od: Ra <...@s...pl>

    bzdreg napisał(a):
> [...]
    >
    > Zmuszenie użytkownika do wklepywania PIN w każdym supermarkecie ("żadna"
    > intymność, brak osłonki wokół pin-padu, nagrywanie tego na video, do
    a mbank wydaje już karty chipowe ?
    bo jeśli z paskiem to nie pamiętam żebym kiedykolwiek używał pinu poza
    stacjami neste, nawet przy debetówce w markecie nie wklepywałem pinu AFAIR

  • 4. Data: 2007-04-14 08:35:55
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    xviper wrote:

> [...]
    > innych bankow, ktore reklamuja sie bezpieczenstwem a zadaja potwierdzania

    -a, to przepraszam (mBank) ;)
    Sądziłem, że to karta chipowa. Dzięki za oświecenie.

    --

    Tnx. Bzdr.

  • 5. Data: 2007-04-14 12:28:40
    Od: "DarkStar" <p...@g...com>

    Też posiadam KK mBanku i przez około dwa i pół roku jej posiadania ani
    razu nie wpisywałem PINu. Nawet nie jestem pewien czy go pamiętam. :P

  • 6. Data: 2007-04-14 23:16:39
    Od: d...@g...lp

    DarkStar napisał(a):

    > Też posiadam KK mBanku i przez około dwa i pół roku jej posiadania ani
    > razu nie wpisywałem PINu. Nawet nie jestem pewien czy go pamiętam. :P
    jest dokładnie tak jak piszecie. nawet z ciekawości dzwoniłem kiedyś
    na infolinię mBanku z zapytaniem, czy mogę zamiast podpisu autoryzować
    transakcję pinem. dowiedziałem się, że nie ma takich możliwości
    technicznych. czytając ten wątek dowiedziałem się, że ten brak
    możliwości
    to w rzeczywistości poprawa bezpieczeństwa :)
    --
    pozdr dipl
    w bud.: http://swiatlazienek.net i http://hurtownie.info.pl

  • 7. Data: 2007-04-15 09:04:30
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Ra" <...@s...pl> wrote in message
    > a mbank wydaje już karty chipowe ?

    Może już wkrótce tak ?
    Zerknij na http://www.mbanka.sk/ i przejrzyj wzory kart na dole strony..

    TomekD

  • 8. Data: 2007-04-15 09:41:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    d...@g...lp pisze:

> [...]
    > technicznych. czytając ten wątek dowiedziałem się, że ten brak
    > możliwości
    > to w rzeczywistości poprawa bezpieczeństwa :)

    Ja ostatnio stlame sie posiadaczem KK MasterCard Tesco. Karta
    embosowana. Wszedzie wymaga podania PINu! :( Na karcie nie ma chipa.

  • 9. Data: 2007-04-15 10:23:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    TomekD napisał(a):

    > Może już wkrótce tak ?
    > Zerknij na http://www.mbanka.sk/ i przejrzyj wzory kart na dole strony..

    Przedstawione tu electronki i tak są jeszcze bez chipa.

  • 10. Data: 2007-04-15 14:39:43
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:evsu3c$du8$2@kushnir.sileman...

    > Przedstawione tu electronki i tak są jeszcze bez chipa.

    Jeżeli dobrze widzę są jedne i drugie - przewiń obrazki do końca :-)

    TomekD