  • 1. Data: 2002-07-04 10:21:36
    Temat: Gdzie najtaniej przelew do USA ???
    Od: "Wojciech Golly" <g...@z...univ.gda.pl>

    Witam!

    Z jakiego banku mozna najtaniej wyslac przelew do USA.?
    Kwota to $80, odbiorca to Bank of America.

    Podobno po drodze pobierane sa jeszcze jakies prowizje, a nawet bank
    odbiorcy pobiera podobno tez prowizje! Czy ktos wie moze jakie to sa kwoty?

    Z gory dziekuje za informacje!
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-04 15:31:25
    Temat: Re: Gdzie najtaniej przelew do USA ???
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]

    >Podobno po drodze pobierane sa jeszcze jakies prowizje, a nawet bank
    >odbiorcy pobiera podobno tez prowizje! Czy ktos wie moze jakie to sa kwoty?

    Podobno najtaniej i najszybciej oraz bez zbednych formalnosci jest
    pojechac do Zgorzelca, przejsc do Georlitz, zajsc na Deutsche Post i
    wyslac pieniadze w okienku na konto w USA.

    W bankach w pl przelew zagraniczny to droga przez meke, musisz
    przedstawic oryginal rachunku za jaki placisz, wypelnic ekstra druk a
    do tego kurs bedzie delikatnie mowiac zbojecki :P

    januszek

  • 3. Data: 2002-07-05 04:58:15
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedstawic oryginal rachunku za jaki placisz, wypelnic ekstra druk a
    > do tego kurs bedzie delikatnie mowiac zbojecki :P

    albo poleciec do usa:)))

  • 4. Data: 2002-07-06 19:33:53
    Od: Tomasz Trzeszkowski <t...@t...com>

    januszek wrote:

> [...]
    [ cut ]

    >Podobno najtaniej i najszybciej oraz bez zbednych formalnosci jest
    >pojechac do Zgorzelca, przejsc do Georlitz, zajsc na Deutsche Post i
    >wyslac pieniadze w okienku na konto w USA.

    A tam to bez prowizji ?

    >W bankach w pl przelew zagraniczny to droga przez meke, musisz
    >przedstawic oryginal rachunku za jaki placisz, wypelnic ekstra druk a
    >do tego kurs bedzie delikatnie mowiac zbojecki :P

    Dla mnie ta męka to była konieczność oczekiwania w oddziale na wykonie
    przelewu do USA - nie można via Internet :(
    Żadnego rachunku nie przedstawiałem, proszę przelać tyle i tyle tam,
    poszło. Nawet nic sam nie wypisywałem.
    Kurs zbójecki ? ..... hmmm, 1:1 nie jest zbójeckie (konto w USD)
    Prowizja - miła Pani pobrała 1% i zastrzegła że może być więcej w
    przypadku gdy banki transferowe wezmą więcej,
    właśnie sprawdziłem stan konta, prowizja była 0,975% (ale kwota przelewu
    była większa)
    Aha, przelew z citka :)

    Tomek