  • 1. Data: 2005-04-12 17:50:20
    Temat: Fundusz Inwestycyjny LUKAS?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, co sadzicie o tym FI?
    Bo nie wiem czy lepiej bawic sie w lokaty czy w to wsunac i dac na powiedzmy
    3-5 lat?
    jaka moze byc roznica i ile na tym mozna zarobic?.....oczywiscie mniej
    wiecej, no i czy sa duze szanse ze sie straci cos:(?

    Pozdraiwam

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-04-12 18:14:48
    Temat: Re: Fundusz Inwestycyjny LUKAS?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaka moze byc roznica i ile na tym mozna zarobic?.....oczywiscie mniej
    > wiecej, no i czy sa duze szanse ze sie straci cos:(?

    dla mnie fundusz jest lepszy od lokaty 100 razy, ale jakie to oni maja to ja
    nie wiem, wsadz kase na jakis bezpieczny i bedziesz mial wiecej niz na
    lokacje.

  • 3. Data: 2005-04-12 21:41:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > dla mnie fundusz jest lepszy od lokaty 100 razy, ale jakie to oni
    > maja to ja nie wiem, wsadz kase na jakis bezpieczny i bedziesz mial
    > wiecej niz na lokacje.

    To Arka (BZ WBK) pod nazwa Lukasa :)
    Stracic mozna i to sporo, jak sie wsadzi kase w nieodpowiednim
    momencie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!