  • 1. Data: 2005-04-12 16:19:51
    Temat: Podniesienie limitu
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    ...dla kk BZWBK. W jednym z oddziałów BZWBK doradca powiedział, że czasami
    podnoszą limit na podstawie wyciągów z RORu (z 6 miesięcy). Niestety w
    oddziale "macierzystym", nie chcą o tym słyszeć.
    Był jakiś czas temu wątek na ten temat, ale nie mogę go odnaleźć.
    Dodam, że chodzi o niewielkie (około 15%) podniesienie limitu, który w tej
    chwili jest minimalnie większy niż zarobki żony+moje łącznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2005-04-12 16:29:35
    Temat: Re: Podniesienie limitu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret said the following On 2005-04-12 18:19:
    > Witam.
    >
    > ...dla kk BZWBK. W jednym z oddziałów BZWBK doradca powiedział, że czasami
    > podnoszą limit na podstawie wyciągów z RORu (z 6 miesięcy). Niestety w
    Mi podnieśli z 3->8 KPLN :-) dawno temu, na podstawie wzorowej obsługi
    karty przez nieco ponad rok.
    > oddziale "macierzystym", nie chcą o tym słyszeć.
    E? Decyzję i tak podejmuje centrala. Po prostu przespaceruj sie do
    pierwszego z brzegu oddziału i złóż wniosek. (nie pamiętam czy mają
    druczki, czy trzeba zwykłe podanie pisać) Chyba nie uzasadniałem tego, w
    żaden sposób, albo na zasadzie "limit mi nie starcza, bo moje
    2-miesięczne wydatki kartą są większe".
    KJ

  • 3. Data: 2005-04-12 16:37:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mi podnieśli z 3->8 KPLN :-) dawno temu, na podstawie wzorowej obsługi
    > karty przez nieco ponad rok.

    Jezuuuuu... A można wiedzieć co znaczy wzorowa, bo żona ma już 3 rok tę samą
    kartę, miesięczny obrót okło 2,5kPLN (czyli bank "co nieco" zarabia). No i
    czy te 8KPLN, to dużo w porównaniu do zrobków?

    > E? Decyzję i tak podejmuje centrala. Po prostu przespaceruj sie do
    > pierwszego z brzegu oddziału i złóż wniosek. (nie pamiętam czy mają
    > druczki, czy trzeba zwykłe podanie pisać)

    Mają. Ale nie chcą przyjąć bez zaświadczenia. Raz około roku temu wcisnąłem
    i ten wniosek na siłę bez zaświadczenia. Niestety wrócił do oddziału (nie
    wiem czy był w "centrali").

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-04-12 16:43:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret said the following On 2005-04-12 18:37:
    > Witam.

    > Jezuuuuu... A można wiedzieć co znaczy wzorowa, bo żona ma już 3 rok tę samą
    > kartę, miesięczny obrót okło 2,5kPLN (czyli bank "co nieco" zarabia). No i
    Wszystkie spłaty w GP, brak przekroczeń limitów, obrotów wtedy nie pamiętam.
    > czy te 8KPLN, to dużo w porównaniu do zrobków?
    Nieco mniej niż 2*ówczesne dochody. Konta w BZWBK (już) nie miałem.

    > Mają. Ale nie chcą przyjąć bez zaświadczenia. Raz około roku temu wcisnąłem
    > i ten wniosek na siłę bez zaświadczenia. Niestety wrócił do oddziału (nie
    > wiem czy był w "centrali").

    A to nie wiem :( Widocznie się procedury zmieniły. Jak nie zapomnę i
    będę miał czas to przegrzebię papiery - powinno się uchować :-)

    KJ

  • 5. Data: 2005-04-12 16:57:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wszystkie spłaty w GP, brak przekroczeń limitów

    Tak jak u mnie.

    > Nieco mniej niż 2*ówczesne dochody. Konta w BZWBK (już) nie miałem.

    Czyli nie powinni robić żadnych problemów.

    > A to nie wiem :( Widocznie się procedury zmieniły. Jak nie zapomnę i
    > będę miał czas to przegrzebię papiery - powinno się uchować :-)

    Gdybyś coś znalazł - daj znać.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2005-04-12 17:25:57
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam, że chodzi o niewielkie (około 15%) podniesienie limitu, który w tej
    > chwili jest minimalnie większy niż zarobki żony+moje łącznie.

    w citi wlasnie ze swojej inicjatywy podniesli o 40%, w Lukasie juz z mojej
    inicjatywy podniesli o 133%
    (w obu przypadkach kwota bazowa byla taka sama, zarobki bez zmian)

  • 7. Data: 2005-04-12 21:12:50
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    U mnie jakies pół roku temu, Lukas podwyzszyl o 200%, na podstawie
    grzecznego zachowania przy ich KK. Ale i tak staram się tej karty nie
    uzywac za czesto, bo zdarza mi się nie zdążyć spłacic calosci, a to w
    Lukasie boli. (ok 30%)

    --
    --------
    Pozdr