  • 1. Data: 2002-01-06 18:36:19
    Temat: [Fortis] cuda :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Po pierwsze - duzy plus - napisalem rano (niedziela) zapytanie przez strone
    WWW o procedure wydania duplikatu karty. Moja wina, ze zrobilem to dosc
    enigmatycznie - nie napisalem, ze prawie na pol jest peknieta i to w dwoch
    miejscach (kieedys to samo z dwoma innymi zdarzylo mi sie - nie wiem czy to
    nie te panienki - ktore nie trafia w szpare w Posie tylko napieprzaja :(((.

    W minej niz godzine otrzymalem odpowiedz, ktora... mnie zadziwila.
    Otoz mily pan napisal: "dwukrotna odmowa transakcji mogła być spowodowana
    chwilowym brakiem łączności POSTU z naszym bankiem".

    Tylko ze ja w swoim poscie nic a nic nie pisalem o odmowie transakcji. Tylko
    "Chcialbym sie dowiedziec jaka jest procedura wydania duplikatu VE.
    Dotychczasowa karta z powodu jak mniemam dosc czestego uzywania w POSach
    uniemozliwa dalsze jej wykorzystywanie".

    hmmmm - to skad oni do diabla takie rzeczy wiedza??? Ciekawe...

    Ma ktos pomysl? Jak sie nie polaczyl to nie powinni miec chyba informacji...

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 2. Data: 2002-01-07 08:47:00
    Temat: Re: [Fortis] cuda :)
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    >Ma ktos pomysl? Jak sie nie polaczyl to nie powinni miec chyba informacji...

    Moim zdaniem nie mają takich informacji, po prostu jak klient chce reklamować
    kartę to najczęściej dlatego że chciał zapłacić a nie mógł, no to
    odpowiedzieli Ci standardem :-)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 3. Data: 2002-01-07 22:27:32
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Moim zdaniem nie mają takich informacji, po prostu jak klient chce
    reklamować
    > kartę to najczęściej dlatego że chciał zapłacić a nie mógł, no to
    > odpowiedzieli Ci standardem :-)

    Tak, też myślę że to autoresponder.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul