  • 1. Data: 2002-01-06 14:36:58
    Temat: A co jest w logo PBK?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Moim zdaniem jest to kupa, być może tylko psia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 2. Data: 2002-01-06 14:39:24
    Temat: Re: A co jest w logo PBK?
    Od: nat.teleaudio.com.pl <r...@l...pl>

    > Moim zdaniem jest to kupa, być może tylko psia.
    > --

    Zadaliscie takie pytanie w teleaudio rozowej landryny? ;-) Z bankami to
    raczej dajcie sobie spokoj.

  • 3. Data: 2002-01-06 15:34:52
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Zadaliscie takie pytanie w teleaudio rozowej landryny? ;-) Z bankami to
    >raczej dajcie sobie spokoj.

    Z landryną nie mam nic wspólnego. A pytaniem skomentowałem jakość usług w PBK,
    wydaje mi się, że w porównaniu z innymi wypowiedziami i tak dość łagodnie.
    PZDR

  • 4. Data: 2002-01-06 15:59:03
    Od: nat.teleaudio.com.pl <r...@l...pl>

> [...]
    PBK,
    > wydaje mi się, że w porównaniu z innymi wypowiedziami i tak dość

    Jak to bramka www2news moze wprowadzic w blad ;-)

    Tak naprawde nie obchodzi mnie skad piszesz, ale atakowanie banku w ten
    sposob jest niesmaczne. Inne osoby jesli pisza zle o ktoryms z bankow
    przynajmniej staraja sie to uzasadnic. :-)

  • 5. Data: 2002-01-06 16:15:02
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >,>Tak naprawde nie obchodzi mnie skad piszesz, ale atakowanie banku w ten
    >sposob jest niesmaczne.

    Obiecuję poprawę. :)

    Inne osoby jesli pisza zle o ktoryms z bankow
    >przynajmniej staraja sie to uzasadnic. :-)

    obacz wcześniejszy wątek "Jak uwolnić się od PBK" (mój) i wątki dotyczące BPH

    (to teraz jedna firma), z którymi muszę się niestety zgodzić.

  • 6. Data: 2002-01-06 16:19:07
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 06 sty 2002 at 16:15 GMT,
    alexy <a...@w...pl> napisał(a):

    > obacz wcześniejszy wątek "Jak uwolnić się od PBK" (mój) i wątki dotyczące BPH
    > (to teraz jedna firma), z którymi muszę się niestety zgodzić.

    Nikt nikogo tam siłą nie trzyma!

    Mnie takie gówniarskie ataki też się nie podobają.

    Jurek

  • 7. Data: 2002-01-07 11:16:29
    Temat: Jurku Drogi!
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Nikt nikogo tam siłą nie trzyma!

    Nie trzyma i trzyma, Jurku. Nie trzyma, bo zawsze można wziąć swoje zabawki i
    pójść gdzie indziej. Trzyma, bo zanim Cię wypuszczą, to skubną od Ciebie
    jeszcze parę groszy (a nawet i kilkaset złotych). Zapewniam Cię, że ich opłaty
    to rekord. Wiem, bo z ciekawości sprawdzałem w innych bankach.
    Przynajmniej tak było przed Nowym Rokiem. Sam zaraz sprawdzę, jak jest teraz,
    bo od 1 stycznia są oficjalnie połączeni z BPH, więc może ten nowy połączony
    bank wymaga mniejszych opłat.
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

  • 8. Data: 2002-01-09 00:16:08
    Od: Flyer <f...@p...onet.pl>

    alexy wrote:

    > Moim zdaniem jest to kupa, byae mo?e tylko psia.

    To sa monety - jakis "artysta" zmienil kolor ze zlotego na niebieski,
    ale jeszcze gdzieniegdzie mozna znalezc stare materialy reklamowe z
    porzadnym kolorem.

    Flyer