  • 1. Data: 2004-03-31 14:15:24
    Temat: VWbd - zlecenie aktywne - ki czort?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Mam pytanie: przedwczoraj (29.III) złożyłem jednorazowe zlecenie
    przesłania pewnej kwoty z VWbd do Pekao S.A. z datą do realizacji
    ustawioną na 30.III. Dzisiaj, 31.III, zlecenie to widnieje cały czas
    jako "aktywne" (z zielonym 'haczykiem' po lewej stronie). Czy oznacza
    to, że przelew jeszcze nie wyszedł z VW, czy może wyszedł, tylko jego
    "zakończenie" wymaga jakiegoś czasu w związku z czym niepotrzebnie się
    denerwuję, że nie został zrealizowany?

    Pzdr
    PWZ

  • 2. Data: 2004-03-31 14:24:27
    Temat: Re: VWbd - zlecenie aktywne - ki czort?
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    czy może wyszedł, tylko jego
    > "zakończenie" wymaga jakiegoś czasu w związku z czym niepotrzebnie się
    > denerwuję, że nie został zrealizowany?

    Tak własnie jest. Status sie zmieni po nocnym prztworzeniu / zamknięciu
    dnia. A najlepiej sprawdź histrię, jesli poszedł, bedzie już tam. Pamiętaj
    o aktualizacji stanu konta.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-03-31 14:50:33
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    SebCz napisał:

    > Tak własnie jest. Status sie zmieni po nocnym prztworzeniu / zamknięciu
    > dnia. A najlepiej sprawdź histrię, jesli poszedł, bedzie już tam. Pamiętaj
    > o aktualizacji stanu konta.

    Oczywiście, jest już w historii. Trochę spanikowałem, bo to był ważny
    przelew. Dzięki za tak szybką pomoc.

    Pzdr
    PWZ